Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med XBOX LIVE, hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem med XBOX LIVE, hjälp!

jag har kört med xbox live Gold i ett år nu ungefär. men nyligen så bytte jag kreditkort (och det gamla deaktiverades).
    jag fick ett flertal mail ifrån microsoft där det stod att jag var tvungen att uppdatera mitt kreditkorts-nr för annars skulle gold inaktiveras.

jag tänkte att det gör jag när jag väl orkar, eftersom xbox live ändrar väl bara ifrån gold till silver när man inte längre betalar för nya månader..

men nu har tiden för gold gått ut och jag BORDE ju nu ha silver. men jag kan inte ens connecta till Xbox Live längre! jag vill ju komma in där så jag kan ändra mina uppgifter till det nya kreditkortet så jag kan fortsätta betala för Gold, men jag kan inte ens connecta till LIVE.

vad ska jag göra??

Har du testat flera gånger? Kanske Live är nere för tillfället. Skrivit rätt lösen/pass code eller något sånt? Kanske ngn som ändrat för att jävlas med dig.

Comment

Funkar inte de, ring M$
      X-Box 1.4
      Xenium *ICE*Pin-Head
      120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
      Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
      Wii Wiikey 1.9g
      Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer

Comment

Hehe, precis. Den glömde jag! :P

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X