Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rockband gitarren

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av DeZ108 Visa Inlägg
    Då skulle jag vilja veta vad som är problemet hos mig då..

När jag kör med rock band gurran på GH3 så blir grön intryckt och orange knappen blir röd samt så funkar inte resten av knapparna.. snackar inte om solo knapparna nu för dom tappar jag bort mig bara på, men dom funkar likadant.. grön intryckt, orange är röd och resten funkar inte..

Har inte testat på Aerosmith än :P
    Som jag skrev så skall Rockband guran inte fungera på GH 1-3 men på Aerosmith versionen och nyare.

Original inlägg av Spacmec Visa Inlägg
    Vilket skulle förklara varför den inte fungerar till GH3 för mig..
    Desvärre.

Den som har en Rockbandgura får gärna testa detta eller skriva ett brev till skaparna av Guitarhero o fråga om det kanske kommer en patch eller adapter
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X