Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Soul Calibur IV

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Soul Calibur IV

Hej!

Jag provade lira detta lir och jag älskar det verkligen men sen såg jag något som gjorde mig lite orolig.

Spelet släpps inte förrän den siste juli. Kan Microsoft uppmärksamma att jag spelat det innan release även om jag inte spelat det online?

Jag tänker på att "achievements" blir ju datumstämplade :S

Tack på förhand.

om du vill så kan du ju ställa om klockan/datumet på xboxen eller skippa live tills det släpps

Comment

Alltid är det samma visa på alla forum världen runt =) Finns det inte nån klistrad tråd om detta så borde det skapas en. Spela på och var inte mer orolig än vanligt.

Comment

Tror tyvärr att du är rätt illa ute faktiskt... :/
        Själv väntar ja tills det släpps

Om jag var du skulle jag avstå ifrån Live på ett långt tag, men det lär vara rätt svårt att göra om man är van att lira på live :| ...
        Last edited by Benkei; 2008-07-30, 02:47.

Comment

Nu har du verkligen ställt till det... Svara inte i telefonen, och öppna inte dörren, då kan du bli bannad från Live...

Comment

Original inlägg av Benkei Visa Inlägg
            Tror tyvärr att du är rätt illa ute faktiskt... :/
            Själv väntar ja tills det släpps

Om jag var du skulle jag avstå ifrån Live på ett långt tag, men det lär vara rätt svårt att göra om man är van att lira på live :| ...
            Gissa hur alla blev bannade sist när Halo3 Recensionsexemplaret från USA som var Regionsfritt spreds på nätet

Alla som laddade ned eller köpte speler "under disk i spelbutiker av kompisar bakom kassan" innan europareleasen oavsett om de hade moddade eller omoddade konsoller rök från Live då Ms lade en Ban på alla som spelat Live innan spelet släpptes i det land som spelkonsollerna är släppta i.

En rätt rejäl smäll hörde jag men inte helt orättvis
            Lätt för MS att se även om folk ställer om klockor, och lätt för Ms att banna då det just var ett recensionsex som inte skulle spridas utanför usa

Mitt heta tips är att aldrig spela spel förräns de har release i det land man köpt sin konsoll från
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X