Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spel hänger sig vid introt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spel hänger sig vid introt

Hej!
    Har en flashad xbox med ixtreme 1.4, den hänger sig vid introt på spel.
    Har testat med typ 10 olika och alla hänger sig. (alla dem fungerar bra på en annan box med ixtreme 1.4)
    Dock så startar battlefield bad company utan problem.
    Skivorna är Verbatim och som sagt spelen fungerar i en annan box.
    Jag har provat bytt läsare men ingen lycka.
    /MVH
    Patrik

Det är inte mycket du kan göra om du flashat den hos en butik kan du gå tilbaks ellr typ flasha om den sjäöv ellr så kan det vara att du har typ en hitachi läsare och det ör däför det inte funkar med din brännare.......jag tror att det är den sista...

Comment

Original inlägg av Tr3v Visa Inlägg
      Det är inte mycket du kan göra om du flashat den hos en butik kan du gå tilbaks ellr typ flasha om den sjäöv ellr så kan det vara att du har typ en hitachi läsare och det ör däför det inte funkar med din brännare.......jag tror att det är den sista...
      Jag har märkt att Hitatchi läsare är lite känsligare på media.
      Verbatim fungerar på 98% av alla konsoller jag testat skivorna på men den andra 2% en kräver andra skivor för att fungera bättre.

Enda förklaringen jag ger kunder som inte är för teknisk är att om två killar går ut på krogen och raggar tjejer kan de ha olika smak på vad som passar just dem.

Lasrar fungerar lite på samma sätt, om de inte är kalibrerade eller kan reflektera information på ett bra sätt kommer de sökert fungera bättre med andra skivor eller efter en kalibrering. Om inte lasrarna är gamla o trötta

Notis:
      Och prova andra skivor än Verbatim, Vissa Hitatchiläsare är känsliga o fungerar bättre med andra skivor.

Hade in två kunder med Hitatchläsare o den enes maskin fungerade med den andre kundens skivor o vice versa.
      Ena kunden fick köra på Verbatim Bulk "ej Printable skivor" o den andra på Verbatim Printableskivor.

Enda som verkar vara med detta är att de olika skivorna reflekterar lasern olika bra.
      Last edited by Pendragon; 2008-08-03, 14:55.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X