Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

layerbreak i img burn

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• layerbreak i img burn

fick denna inställning i layerbreak ställ in layerbreak till 1930760 under settings / write (Layer Break)....
    men varje gång jag ska bränna så säger den ett annat layerbreak o då accepterar jag den o det går utmärkt att bränna...
    ska jag ändra layerbreaket igen till förslaget jag får?
    ha det

du ska alltid ha "1913760" som layerbreak till 360 spel. har du ett annat fungerar inte spelen. konstigt att den frågar om att ändra det, det har jag aldrig varit med om.

Last edited by int21; 2008-08-07, 13:47.

Comment

man ska ha 193 men det står 191 i din ruta??
      ja den frågar varje gång..hhmm skummisch

Comment

Original inlägg av Dragonzilla Visa Inlägg
        19 13 76 0 är min minnesramsa
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Dragonzilla Visa Inlägg
          ber så mkt om ursäkt. tryckfelsnisse har varit igång. 13 ska det givitvis vara. sökte igenom mina senate poster för säkerhets skull och fick tom rätta en del. verkar som det bara gått i farten, ska tänka extra på detta nu. förstår inte hur man rört ihop det när man använt det talet så många gånger. tänker 13 men skriver 30 är nog orsaken. nu vet du varför den ville byta layerbreak.

Comment

ok thx..
            undrade lite haha

men det har ju funkat utan o sabba skivor

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X