Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

trasig x360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• trasig x360

hej

jag har en trasig xbox 360. funderar på att köpa en ny. vilken dvd är det som man inte kan flasha.?

sen undrar jag om det går att stoppa i den gamla dvdn i den nya maskinen så man slipper flasha om den nya.?

tack på förhand.

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=34466

Comment

ok då vet jag. stor risk att man får en sådan drive alltså.

men jag undrar fortfarande om man kan använda den gamla driven i den nya boxen.

Comment

Så länge det inte går att läsa ur nyckeln så kan du inte det

Comment

vilken nyckel. den i dvdläsaren lr?. min gamla drive är redan flashad.

Comment

Du måste läsa ur nyckeln i den nya läsaren och lägga in i din gamla.Och det går ej att läsa ur nyckeln i dom nya läsarna än så länge.

Comment

ok fattar inte riktigt men förstår så mycke att man måste ha nyckeln till dvd från original xboxet.

Comment

Lite snabbt förklarat,varje box har ett eget id nummer som är kopplat mellan moderkort och läsare.Sätter du in din gamla läsare i en ny box så har läsaren ett annat nummer än vad moderkortet har och kommer ej att funka ihop.Hoppas du förstår vad jag menar

Comment

jo jag förstod att det var nåt sånt

Comment

vad ska du ha för den trasiga boxen?

Comment

nja vet inte. har inte funderat på det ens. vad ska du med den till.

Comment

Är det ring of death du har på boxen?

Comment

jo. har fixat det en gång men gjorde samma sak nu å då funka det inte.
                          bytte kylpasta

Comment

Prova igen,sök på detta fel och prova dig fram så kommer den nog att funka igen.Jag har fixat flera stycken som jag inte trodde jag skulle få igång.

Comment

ok. men vad mer kan man göra. har bytt 2 gånger redan.

har dom funkat bra sedan du fått till dom lr?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X