Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

utkastad ur spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• utkastad ur spel

Hej hopp!

Nu har för en gångs skull jag en lite udda fråga, jag bunkrade upp med gotta ikväll och tänkte att jag skulle ägna hela kvällen åt att spela halo3. tji fick jag, Varje gång jag joinar ett game via matchmaking så flyger jag ut direkt. samma hela tiden, visst tänkte jag kanske beror på att man måste ha nya map packen, köpte legandary och laddade även hem heroic, utan resultat.

Kan nån ge mig något vettigt tips på vad det kan vara för joxx innan jag bryter av skivan och slänger ut fanskapet från balkongen.
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Jag är efterbliven, kan ni/du ta bort denna tråd?
    Gamecube Qoob

Ps.

Comment

nä berätta exakt hur efterbliven du är så vi kan skratta lite iaf... Vad gjorde du för fel? :-)

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
        nä berätta exakt hur efterbliven du är så vi kan skratta lite iaf... Vad gjorde du för fel? :-)
        ja skivan såg ut ungefär som om man hade stått i vedboden på en stålbänk med järnspån och övat "scratching".

gick inte att få igång singleplayer eller nått heller, men konstigt nog startade cdn utan problem. och eftersom att jag inte hade någon ny skiva hemma för att kunna bränna ut någon ny så gjorde jag det enkla whitening tandkräm tricket, smeta på tandkräm och massera in det i skivan tvättade av den och satte tillbaks den, och vips så fungerade det.
        Gamecube Qoob

Ps.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X