Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med att få igång Rockstar Table Tennis

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med att få igång Rockstar Table Tennis

Hej!
    Skaffade ett Xbox 360 för ca ett halvår sen och har sedan dess bränt 10-15 spel och alla har fungerat utan problem, använder clonecd.

Häromdagen försökte jag dock bränna Rocktar Table Tennis och det är det första spelet som inte fungerat. Det går bra att bränna men mitt xbox säger "Unplayable Disc" eller något sådant.

Releasen jag försöker få igång är:
    Rockstar.Table.Tennis.PAL.XBOX360-DNL

Är det fler som har haft problem med denna release? Behöver jag göra något speciellt eller ska jag bara försöka igen?

Mitt xbox är chippat med iXtreme, dock osäker på vilken modell eller vilken firmware jag har. Tacksam för svar!

// Kim

En spontan tanke vore ju att kolla till 110% att releasen är korrekt stealth-patchad?
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Den releasen är inte iXtreme-kompatibel från start.... du måste patcha den.
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

Tack o du store skapare av DVDMulleter
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
          Den releasen är inte iXtreme-kompatibel från start.... du måste patcha den.
          Ursäkta om jag är noob men hur gör man det ?

Comment

Original inlägg av uberweiss Visa Inlägg
            Ursäkta om jag är noob men hur gör man det ?
            En bra idé om man är n00b är att läsa FAQ'n.
            Finns ett avsnitt där som heter "Hur patchar jag ett spel?". Bara som ett tips.
            Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
            » Xbox360 FAQ

Comment

Jag brukar kolla med abgx360 GUI. Är det stor skillnad på den och DVDMulleter? Kanske är det samma med nytt namn? De använder väl samma databas?
              1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
                En bra idé om man är n00b är att läsa FAQ'n.
                Finns ett avsnitt där som heter "Hur patchar jag ett spel?". Bara som ett tips.
                Fint, testar det.. Tack.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X