Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Modifierad, Bannad till M$??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Modifierad, Bannad till M$??

Hej!

Har letat på forumet utan att få ett rakt svar på den fråga..
    Mitt 360 har fått tre blinkande röda lampor, den har modifierat firmware och är bannad från xbox live så nu undrar jag om det är värt bekymmret att köpa ett klister märke och skicka in den till M$ eller bara köpa en ny 360?

Tack på förhand"

köp ny eller reparera den själv. ms tar inte emot bannade boxar.

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35222

Comment

Okej tack för ett kort och bra svar!

Comment

jag har lyckats få min box lagad av ms fast att den var bannad. hade haft den inne på lagning en gång tidigare så när dom sa att dom inte kunde ta emot den pga bann så skyllde jag på att jag inte hade fått tillbaka min egen xbox gången innan å att den var bannad redan när jag fick den. han på supporten ringde runder lite å sen så sa han att dom skulle göra ett undantag å ta in den på lagning =)

Comment

ms tar emot bannade xboxar. MEN mot betalning. ringde och försökte fiffla lite, ville ju få min felfria box utbytt mot en som inte är bannad. men tydligen eftersom min xbox är livebannad skulle dom ta emot den och laga den för 750 kronor ungefär.

dom sa iallafall att om den visa sig vara modifierad skulle jag få tillbaka den utan att dom gör något på den, är den inte modifierad får jag den lagad för det priset. så köp en ny eller laga som blivit sagt i tråden tidigare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X