Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Assasins Creed funkar utan hårddisk???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Assasins Creed funkar utan hårddisk???

Tja
    Jag har problem med assasins creed. (Bränd skiva).
    Tar jag bort hårddisken på boxen, så funkar spelet.
    Men sätter jag dit hårddisken igen så startar inte spelet. Är det någon som har ett bra svar på detta fenomen??? Alla andra brända spel funkar klockrent

Original inlägg av phixius Visa Inlägg
    Tja
    Jag har problem med assasins creed. (Bränd skiva).
    Tar jag bort hårddisken på boxen, så funkar spelet.
    Men sätter jag dit hårddisken igen så startar inte spelet. Är det någon som har ett bra svar på detta fenomen??? Alla andra brända spel funkar klockrent
    har du lagt in någon update? kanske hänt något med cachen till spelet. du kan prova detta:

- At the 360's memory selection screen (system blade), press the "Y" button while on the memory or HDD option.
    - Press the following button sequence: X, X and the left bumper (LB), right bumper (RB), X, X.
    - A pop-up says maintenance will be performed on your Xbox 360.
    - Answer "yes" to clear the cache.
    http://www.gamespot.com/xbox360/acti...979&pid=930278

Comment

Funkar prima för mig o den på jobbet som fanatiskt använder det som Testspel för att kontrollera boxarnas förmåga att spela Backupper efter en Flashning
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Det funka inte att rensa cachen, å jag har inte lagt in någon update. hjälp mig..
        detta är ett spel som jag bara måste ha. annars får ja köpa det.

Comment

Det funka inte att rensa cachen, å jag har inte lagt in någon update. hjälp mig..
          detta är ett spel som jag bara måste ha. annars får ja köpa det.
          Verkar som vissa har problem med det o andra inte.
          Nog inget att göra och orginalspel kontra backup kommer nog fungera lika illa Men man har en större möjlighet att Ringa Ubisoft o klaga med ett orginal :P
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Verkar som vissa har problem med det o andra inte.
            Nog inget att göra och orginalspel kontra backup kommer nog fungera lika illa Men man har en större möjlighet att Ringa Ubisoft o klaga med ett orginal :P
            Ok, synd. Jag har pratat med "chip n play" och dom har inte hör talas om detta fenomen alls. Jag ska testa med en orginal skiva.. tack ändå

Comment

HA HA!! nu funkar det!! Jag rensade allt som var "systemfiles" på hårdisken sen loggade jag ut min profil, satte i skivan....å vips så startade spelet. GÖTT GÖTT

Comment

HA HA!! nu funkar det!! Jag rensade allt som var "systemfiles" på hårdisken sen loggade jag ut min profil, satte i skivan....å vips så startade spelet. GÖTT GÖTT
                Där fick man för den glädjen....Faaan de funka ända tills jag stängde av boxen. nästa gång jag skulle starta skivan så gick det inte å nu kvittar det vad jag hittar på så funkar det inte. J*%&a S"%&t

Comment

Ropa inte hej förräns du är över bäcken
                  / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    Ropa inte hej förräns du är över bäcken
                    Nu funkar det. Men jag får inte aktivera någon handkontroll innan skivan laddas.....Mycket märkligt...ja..ja nu funkar det i alla fall varje gång så nu kan jag ropa HEJ!!!!

Comment

Nu funkar det. Men jag får inte aktivera någon handkontroll innan skivan laddas.....Mycket märkligt...ja..ja nu funkar det i alla fall varje gång så nu kan jag ropa HEJ!!!!
                      mycket märkligt, tur du fann en lösning.. bra att veta detta i framtiden..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X