Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

en brännarfråga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• en brännarfråga

Nu bränner jag alla mina lir med img burn...
    o ifall det saknas av den ena filen så finns det progs som skapar den andra..
    Nu till min fråga..
    Sitter med call of duty 2 pal.proper o dom filerna känner jag inte igen..
    inte rar utan det står tex dnl-cod2p.xxx har givetvis googlat o dom vill att man använder cd clone...
    men jag vill inte
    kan jag komma runt det?
    mvh

Sök i forumet o du skall finna.
    Denna fråga har besvarats minst 10 ggr innan o en länk till ett program int21 kodat eller om man skapar en egen.dvd fil kirrar biffen.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

ho ho Pendragon...
      I will search and i will find...
      Annars ska jag pma dig tills du ger upp

Comment

laddade ner dvd creator men jag har ingen iso eller img fil i min Call of duty mapp..
        ingen stor fil o det e dnl filer...
        så heeelp please

Comment

Original inlägg av Dragonzilla Visa Inlägg
          ho ho Pendragon...
          I will search and i will find...
          Annars ska jag pma dig tills du ger upp
          Sikken tur att vi inte aktiverat PM här då

Original inlägg av Dragonzilla Visa Inlägg
          laddade ner dvd creator men jag har ingen iso eller img fil i min Call of duty mapp..
          ingen stor fil o det e dnl filer...
          så heeelp please
          Öppna .dvd filen från ett annat lir o ersätt speletsnamn.img till det spel du nu saknar en .dvd fil till, ändra infon men inte Layerbreak eller kasta in Layerbreak i Imgburn o rosta på,

Fattas det .dvd filer kan man enkelt skapa dem själv eller om man ställt iin LB i Imgburn så slipper man oroa sig o kan tuta igång en .iso /.img direkt :P

Jag kikade även i vår klistrade FAQ o hittade denna låänk: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=33907
          Last edited by Pendragon; 2008-09-02, 13:10.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

ok..jag blir lite snurrig för det e inga rar filer eller nån stor fil alls...
            måste förklara bara att jag sovit hemma första natten med min nyfödda Dotter så jag e rätt spak

Comment

Det är rarfiler bara att dom har andra filsuffix. Öppna den med lägst nummer i winrar.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ooohhh ska testa nu!!!
                Testar o verkar funka
                thx Hansi

Comment

Pioneer DVR-116D

Pioneer DVR-116D
                  Hallå, jag har nu uppgraderat mig från dvr-115D till 116D, jag då letat efter updatering för 116.an men pioneers hemmsida visar ingen firmwire alls.

Finns det en hackad för 116D?
                  Eller en länk till en uppdatering bara går bra också om det finns.

Tack i förhand!
                  Last edited by tigersaid; 2008-09-13, 12:31.
                  Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar

Current Game:

*Call Of Duty 5 - World At War*

Comment

Original inlägg av tigersaid Visa Inlägg
                    Pioneer DVR-116D
                    Hallå, jag har nu uppgraderat mig från dvr-115D till 116D, jag då letat efter updatering för 116.an men pioneers hemmsida visar ingen firmwire alls.

Finns det en hackad för 116D?
                    Eller en länk till en uppdatering bara går bra också om det finns.

Tack i förhand!
                    fortsättning i denna tråd.

Comment

Crossposting
                      / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                        Crossposting
                        Squealer!
                        +, almost crosspointing, Some diffrense in the messages.
                        Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar

Current Game:

*Call Of Duty 5 - World At War*

Comment

Original inlägg av tigersaid Visa Inlägg
                          Squealer!
                          +, almost crosspointing, Some diffrense in the messages.
                          Knappt märkbart
                          / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X