Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spel demo på vanlig dvd skiva?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spel demo på vanlig dvd skiva?

Har tnakat ner nhl09 demo som är på 900mb, kan jag lägga det på en vanlig DVD-R skiva eller måste jag bränna på en DL skiva?

Original inlägg av Daniel_25 Visa Inlägg
    Har tnakat ner nhl09 demo som är på 900mb, kan jag lägga det på en vanlig DVD-R skiva eller måste jag bränna på en DL skiva?
    Alla 360 spel spelas från en DVD+R DL skiva, prova o får du igång det så Grattis.
    Jag trordock att Layerbreak kommer strula för dig
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

det borde funka!

Jag tror inte ens att du behöver bränna på en DL skiva när den bara e på 900 mb! Jag tankade liksom ner Battlefield Bad Company beta demo från en torrentsida innan jag hade flashat mitt xbox o jag använde några assgamla skivor jag hittade i en låda inga DL skivor alltså bara helt vanliga DVD skivor o det funkade perfekt!

Comment

Var hitta du nhl09 demot?

Comment

varför ödsla tid på att ladda hem och bränna ut ett DEMO? låter ju lika vansinnigt som att ladda hem och bränna ut en trailer på en film.
          Xbox 360 samsung extreme firmware
          Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
          PsTWO V14 Matrix infinity
          Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Original inlägg av BadRuby Visa Inlägg
            varför ödsla tid på att ladda hem och bränna ut ett DEMO? låter ju lika vansinnigt som att ladda hem och bränna ut en trailer på en film.
            Alla Trailers med Jenna Jamesson är värda det
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

hahaha and here we go again.... Pendragon - kåtast i kungsängen ;-)
              http://www.youtube.com/watch?v=4-Bxw7aC67I
              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
              » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
                hahaha and here we go again.... Pendragon - kåtast i kungsängen ;-)
                http://www.youtube.com/watch?v=4-Bxw7aC67I
                Svenska Tjej Is Teh Grejj
                http://www.youtube.com/watch?v=a3zv1NMMhu0
                / Pendragon

Comment

frågan är hur jag får detta demo att funka, när jag packat det så blir det en massa olika kataloger och sen i den sista katalogen finns en fil på 900mb...

Comment

Vart har du tankat hem det från?
                    Inga instruktioner som hängde med?
                    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                    » Xbox360 FAQ

Comment

Nu vet inte jag alls hur det egentligen ligger till, men jag antar det är menat att du ska koppla in xboxens hårddisk på valfritt vis till datorn, för att sedan kunna spela den via den på xboxen, antagligen för att slippa gå in på live i onödan om man är bann-rädd...

Comment

laddat det från sky, inga instruktioner med?
                        Hur kopplar man ihop datorn och boxen då?
                        Bara en vanlig nätverks kabel?

Comment

Nope, såpass roligt har inte 360-haxningen blivit än....
                          Enda får du öppna upp hårddiskkabinetten och ansluta med ström och satakabel från datorn, eller köpa ett http://www.psxcare.com/product.php?xProd=508&xSec=89 , alltså ett connecivity kit, men dom följer en adapter med för att ansluta hårddisken utan att plocka isär kabinetten...

Men som jag sa tidigare, jag är inte säker på att det är så man ska göra, men jag antar att det är så....

Comment

Mycket slit för ett sketet Demo tycker jag
                            Håll dig till Pronen ist :d
                            / Pendragon

Comment

Väldigt mycket slit... bättre att riska live, om du inte redan är bannad då vill säga...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X