Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spel demo på vanlig dvd skiva?

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tur då att ingen vi flashat 360 konsoller med iXtreme 1.4 har blivit bannad då
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Mycket slit för ett sketet Demo tycker jag
      Håll dig till Pronen ist :d
      det är såhär de vill man ska göra, spela demo först, slita halvt ihjäl sig för att få det att fungera, när retail ligger ett klick borta... (dålig jämnförelse, ta det inte allvarligt, menat som skämt.)

men personen ifråga kanske är noga med att inte ladda hem spel han inte äger... beundransvärt idag faktiskt...

kommentera om du får det att fungera.. det är trots allt sånt här man lär sig av.. ge inte upp och lös det så har du en ny erfarenhet.
      Last edited by int21; 2008-09-08, 11:12.

Comment

Bränn de till en vanlig dvd, när min box var bannad tankade ja ner demo just från sky i mitt fall brände ja ut dem på dvd-rw brände med nero.

Comment

jag brände det på en vanlig dvd och det funkade

Comment

Fan, Vill oxå ha demot.. orkar inte vänta på retailen, lirade det på PS3an och är förälskad.. Någon som har lust å skicka?

Comment

Original inlägg av Azper Visa Inlägg
              Fan, Vill oxå ha demot.. orkar inte vänta på retailen, lirade det på PS3an och är förälskad.. Någon som har lust å skicka?
              Till mig med

Comment

Original inlägg av Azper Visa Inlägg
                Original inlägg av Jocce_84 Visa Inlägg
                Till mig med
                Sånt prat skippar vi här tack
                Vi vill ju inte att Herr Ponten blir medlem o lusläser alla inlägg eller hur.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                  Sånt prat skippar vi här tack
                  Vi vill ju inte att Herr Ponten blir medlem o lusläser alla inlägg eller hur.
                  vad är det för fel på att skicka demon? det är väl uppskattat av tillverkare att folk provar spelen.. det är ju därför demon existerar..

Comment

NHL_09-XBOX360-PAL-DAGGER har kommit

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X