Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Tur då att ingen vi flashat 360 konsoller med iXtreme 1.4 har blivit bannad då
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Mycket slit för ett sketet Demo tycker jag
Håll dig till Pronen ist :d
det är såhär de vill man ska göra, spela demo först, slita halvt ihjäl sig för att få det att fungera, när retail ligger ett klick borta... (dålig jämnförelse, ta det inte allvarligt, menat som skämt.)
men personen ifråga kanske är noga med att inte ladda hem spel han inte äger... beundransvärt idag faktiskt...
kommentera om du får det att fungera.. det är trots allt sånt här man lär sig av.. ge inte upp och lös det så har du en ny erfarenhet.
Sånt prat skippar vi här tack
Vi vill ju inte att Herr Ponten blir medlem o lusläser alla inlägg eller hur.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Comment