Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dvd'n spottar ut skivan...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dvd'n spottar ut skivan...

Har ett litet problem med min dvd-rom, när jag sätter in en skiva så spottar dvd'n ut släden allt mellan 2-10ggr innan den börjar läsa skivan.
    Firmwaren är flashad på dvd'n men kommer inte ihåg vilken märket det är på dvd-rommen och vilken firmware jag använde

Vad kan det vara för fel?

Vem flashade den och med vad ?
    Är det en Samsung ?
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Det var jag som flashade den, kommer inte ihåg vad det är för dvd...
      Återkommer efter jobbet när jag kollat upp det!

Comment

Låter som en ESD skadad läsare eller felaktig flash.
        Dvdn skall inte spotta ut släden utan svälja glatt

Är det en Samsung så brukar de ha barnsjukdomen att inte kunna ejecta släden "beroende på att det sitter för mycket plast i vägen".
        Men Ejecta när man skjuter in låter knasigt
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Har kollat nu och är en Samsung, har testat med org. skivor med samma resultat Är det värt att chansa och flasha om den?

Comment

ja hade ett prob. att när ja tryckte in läsaren så åkte den in och sen ut direkt. sen när jag stängde av konsolen efter att tryckt manuellt in läsaren så åkte den ut när jag stängde av......... lösning? skickade in den och fick lite-on läsare istället....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X