Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken gitarr? Guitar hero

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilken gitarr? Guitar hero

Hej!

Nu har tjejen övertalat mig. Jag ska köpa gitarr. Jag har hittat den vita guitar hero 2 gitarren (med sladd) utan spel för 349 kr. Har den samma funktioner som den svarta guitar hero 3 gitarren (trådlös)? Är det samma knappar mm?

Vilka andra spel kan man spela med den vita gitarren? Man kan väl använda den som gitarr och bas till rockband!? Hur lång är sladden?

Guitar hero mic: Kan man använda den till andra sångspel som singstar mm?

Gitarrfrågor:
    Guitarhero gurorna fungerar med alla Guitarhero spel o nyare som Aerosmith samt Rockband men det saknas Soloknappar som Rockbandguran har.

Dock kan Rockbandguran bara spelas med Aerosmith som lägst och inte GH2+3.
    Båda gurorna kan man spela Basgångar, och Lead med ja.

Jag har en sladdlös Gibson men kör du trådat så förläng med en USB förlängningssladd om du måste.

Mic:
    Mig veterligen fins det ingen Mic till annat än Rockband
    Och mig veterligen existerar inte Singstar på 360.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Stort tack för svaren! Det blir nog till att köpa 2 st. Totalt 700 spänn - Billigt!

Vad gäller mic så finns den här till försäljning: Guitar Hero - World Tour - Mic

Comment

Kan man spela "Guitar Hero - World Tour" med "guitar hero 2" gitarren?
        (Jag har sett att det finns en del nya funktioner på "Guitar Hero - World Tour gitarren")

Comment

Original inlägg av Lanne76 Visa Inlägg
          Kan man spela "Guitar Hero - World Tour" med "guitar hero 2" gitarren?
          (Jag har sett att det finns en del nya funktioner på "Guitar Hero - World Tour gitarren")
          Svårt att säga då spelet har Release här i Sverige: 2008-11-07
          Och vi vet vad som brukar hända folk som spelar spel innan Releasedagar eller hur
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Och vi vet vad som brukar hända folk som spelar spel innan Releasedagar eller hur
            ja, det som händer är att endorfinerna ökar hos dem eftersom de får ha roligt innan alla andra.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
              ja, det som händer är att endorfinerna ökar hos dem eftersom de får ha roligt innan alla andra.
              Risk för Banning och sjösjuka
              Är det bara jag som upplever att saker rör sig efter ett långt pass GH spelande om man stirrar på skärmen o sen tittar på annat t.ex Taket
              / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X