Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor och Tack

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Frågor och Tack

Hallå.
    Har precis flashat min 360 hos er och bränt ut ett spel(Madden 09)
    när jag startar spelet så vill det uppdatera via Xbox LIVE.
    Är det något jag kan tacka ja till eller ska jag undvika?
    Har letat efter frågan i forumet men inte hittat, jag kan vara blind brukar oftast vara så.

Tack för en alldeles trevlig personal(Kent som jag pratade med) och en kanon bra video om hur man hittar till eran butik.
    XBOX360 - iXtreme LT 1.0
    WII - Orörd
    PS3 - Orörd och förblir så.

uppdatera bara

Comment

Uppdatera via Live är i dagsläge inga problem
      Uppdatera via nya spel är inte heller några problem ännu

Vi får se med nya Dashbord hur alla boxar o liveflashningar mår men det är den tidens huvudvärk

"Kent hälsar tillbaka*
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

tack så mycket. Jo jag har funderar på det där med NXE men det är väl inget man måste göra? det är väl bara att fortsätta med "blades".
        Den som lever får se.
        XBOX360 - iXtreme LT 1.0
        WII - Orörd
        PS3 - Orörd och förblir så.

Comment

Original inlägg av Densun Visa Inlägg
          tack så mycket. Jo jag har funderar på det där med NXE men det är väl inget man måste göra? det är väl bara att fortsätta med "blades".
          Den som lever får se.
          tyvärr så åker man nog på att uppdatera vare sig man vill eller inte. blades fungerar kanon men jag använder min 360 enbart som spelmaskin och inte som en multimedia maskin med massa bling bling. blir som sagt den dagens huvudvärk, om de nu kommit på något smart sätt alla jävlas med ixtreme.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X