bumpar lite, som ni ser har jag testat att formatera om c: o sen försökte jag igen, men det funkar inte ändå, postat biogad logg från imgburn, får bli en tripp o köpa en ny brännare, hoppas det funkar då, har inte lust att lägga ut pengar på en ny om den ändå inte tänkt funka..
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
bränna från extern HD?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sedär va lätt det är när man har en log.. du använder skitskivor... räcker att googla på dem.. prova verbatim istället.
http://www.google.se/search?q=RICOHJPN-D01-67
Comment
-
Verbatim sparar magsår oftast
Kostar 3 kr mer men mycket mysigare
Broder Daniel får köpa nya skivor
Skicka inte Anna till äffären utan gå själv
Annars får du bjuda Anna på massor med blommor o fika en hel vecka i sträck som betalning.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Comment
-
Jag vet inte vad det är du har rökt, Pendragon.Original inlägg av Pendragon Visa InläggBroder Daniel får köpa nya skivor
Skicka inte Anna till äffären utan gå själv
Annars får du bjuda Anna på massor med blommor o fika en hel vecka i sträck som betalning.
Men jag vill också ha lite, för man verkar bli rätt skön i huvudet ;-) hahaLäs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Jag är Anti rök killeOriginal inlägg av Enlund Visa InläggJag vet inte vad det är du har rökt, Pendragon.
Men jag vill också ha lite, för man verkar bli rätt skön i huvudet ;-) haha
men om det är något jag andas in eller tar på jobbet blir det "Lödångor, Flussmedel samt Trocadero läskeblask gör att jag får dimmig syn o mår lagon off
"
Men generellt så brukar jag skämta med våra kvinliga kunder när deras killar skickat dem för att göra deras ärenden och det har hänt att jag skrivit en intruktion på kundkvitton att "Tjejens namn äger Killen och att killen får slava i xxx antal veckor som kompensation för att de skickar tjejer o handla deras saker o dessutom låter Tjejerna betala själva
"
Inte mer än rätt åt Soffpotatisarna som lider av Nintendotummar
Last edited by Pendragon; 2008-09-26, 15:48./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Comment

Comment