Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta flashade läsare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byta flashade läsare

Hej alles!
    Har en 360 med en flashad hitachi v59 som gick åt pipan häromdagen. Som tur är var det bara DVD-läsaren som pajjade. Nu är det så att jag har en gammal trasig box sedan tidigare fast med en fungerande, flashad ms25. Vad behöver man göra för att kunna köra den i min box där min hitachi satt?
    Tack på förhand!

Original inlägg av yokobai Visa Inlägg
    Hej alles!
    Har en 360 med en flashad hitachi v59 som gick åt pipan häromdagen. Som tur är var det bara DVD-läsaren som pajjade. Nu är det så att jag har en gammal trasig box sedan tidigare fast med en fungerande, flashad ms25. Vad behöver man göra för att kunna köra den i min box där min hitachi satt?
    Tack på förhand!
    du måste läsa ur firmware i din hitachi så du kommer åt dvdnyckeln. denna dvdnyckel ska sedan in i i firmwaren till din ms25, du måste även spoofa ms 25'an till en hitachi. kan du inte komma åt dvdnyckeln i din hitachi så är det inget att göra.. du måste ha den nyckeln.

eftersom din hitachi är flashad så borde du ha orginal firmware någonstans, dvdnyckel finns i den.

Comment

ok eftersom jag flashat båda har jag naturligtvis kvar orginal-fw för jag antar att det är den du menar.. Sen det här med spoofa? finns det ngn bra guide för att göra denna proceduren?

Comment

Original inlägg av yokobai Visa Inlägg
        ok eftersom jag flashat båda har jag naturligtvis kvar orginal-fw för jag antar att det är den du menar.. Sen det här med spoofa? finns det ngn bra guide för att göra denna proceduren?
        Titta vad jag hittade när jag använde detta: http://forum.psxcare.com/support/search.php

http://forum.psxcare.com/support/sho...ghlight=spoofa
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X