Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kopiera en kopia?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopiera en kopia?

Tjena! En kompis har tydligen lämnat in sin box för flashning hos psxcare nyligen, och vill ha en liten hjälpstart med sin spel-samling. Kan jag helt sonika göra en kopia på redan utbrända fungerande spel som jag har tankat? Blir layer-break och så rätt?

ja det går. Om du använder cloncd så klickar du op knappen med två skivor.. Det funkar utmärkt. Men det tar ca 80 min att kopiera o bränna.

Comment

Japp. Kör med CloneCD så blir allt rätt direkt.
      1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av kaTana Visa Inlägg
        ja det går. Om du använder cloncd så klickar du op knappen med två skivor.. Det funkar utmärkt. Men det tar ca 80 min att kopiera o bränna.
        Fungerade inte för mig sist jag läste att det gick o testade
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Men det funkar, jag kör alltid det.
          Xbox 360 samsung extreme firmware
          Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
          PsTWO V14 Matrix infinity
          Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Jag med men jag gör en iso/img av det först.
            1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
              Jag med men jag gör en iso/img av det först.
              Jo jag var väl lite lat o körde Skiva till Skiva
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X