Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme som läser på 8x

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• iXtreme som läser på 8x

Jag har köpt en xbox arcade från en kille med ixtreme 1.4. Han sa att han har fixat så att den läser på 8x.. nu undrar jag om den är säker för live. känner xboxen av att den läser snabbare? Jag har inte hunnit testa den för att jag är på jobbet just nu. Är det någon som vet något om det? Han säger att han har lirat med det. Vet inte ens om den är bannad eller inte. Men han sa att den inte var det iaf. Är det inte så att M$ kollar hur snabbt läsaren läser av en skiva och dömmer där om man har en flashad xbox eller inte.

Tacksam för svar.. Vill inte ha en bannad xbox igen

Har en benq läsare

Nä det där är väl fixat nu. Tidigare var det ju en sån sak som MS kunde läsa av. Men senaste firmware ska rapportera tillbaka "normal hastighet" om MS frågar....
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Alltid en risk om man spelar Live oavsett men du märker när du inte kan koppla upp dig Live längre

Laddtiderna bör vara längre vilket kan ge längre responstider än normalt.
      Jag har moddat några maskiner med 8x läshastighet för att folk inte ville störa sovande småbarn men det var på egen risk efteråt kom vi överens om
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        Alltid en risk om man spelar Live oavsett men du märker när du inte kan koppla upp dig Live längre

Laddtiderna bör vara längre vilket kan ge längre responstider än normalt.
        Jag har moddat några maskiner med 8x läshastighet för att folk inte ville störa sovande småbarn men det var på egen risk efteråt kom vi överens om

Jo jag vet.. men hur har det gått för de som spelar med 8x?

Comment

Original inlägg av kaTana Visa Inlägg
          Jo jag vet.. men hur har det gått för de som spelar med 8x?
          Har inte hört något från dem så jag "antar" att det gått bra
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

gått bra för mig i alla fall.... ett par månader

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X