Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Behöver hjälp med Baja.Edge.Of.Control.PAL.X360-Allstars tack!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Behöver hjälp med Baja.Edge.Of.Control.PAL.X360-Allstars tack!

Jag checkade Baja.Edge.Of.Control.PAL.X360-Allstars i Mulleter och det sa att den HAR SS nånting men invalid sådan. Det går inte att autofixa.

Det är en ny release och jag tyckker det är jätte skumt att en ny release har invalid SS, är det inte?

Är det någon som har bränt och kört denna release eller vet hur jag ska gå tillväga med den?

Tack!

Det finns en "Baja.Edge.Of.Control.Fix.PAL.X360-Allstars" ute.
    Den kanske gör susen!?

Comment

Tack!

Nu fixade det sig!

Comment

finns också en tråd för sådana här frågor, den finner man här. det finns också en tråd om fungerande releaser här och där finner man detta.

Baja.Edge.Of.Control.PAL.X360-Allstars (glöm ej lägga in SS fix'en med xdvdmulleter)
        Baja.Edge.Of.Control.Fix.PAL.X360-Allstars

Comment

Hjälp!

Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
          Tack!

Nu fixade det sig!
          Jag lyckades inte fixa det med fixen/mulleter, hur gör jag med mulleterprogrammet?

Har redan pajat en skiva... blä.

Sterixator.

Comment

Original inlägg av Sterixator Visa Inlägg
            Jag lyckades inte fixa det med fixen/mulleter, hur gör jag med mulleterprogrammet?

Har redan pajat en skiva... blä.

Sterixator.
            hm, hur gör du när du misslyckas?

öppna imagefil med xdvdmulleter, välj sedan instert ss under stealth, leta upp fixen.. klart..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X