Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

MUT-problem XBOX-Live

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• MUT-problem XBOX-Live

Helt plötsligt är det omöjligt att komma in på liven. Kör testen och fastnar på MUT som blir failed. Jag har en Netgear WNR834B-100ISS router som det inte har varit några som helst problem med tidigare. Jag vet inte om det har med detta att göra, men här är det enda jag har gjort. Jag har connectat min PS3 till det trådlösa nätverket. Jag vet inte om det kan ha med detta att göra. Oerhört tacksam för svar och hjälp med detta problem...

Live är nere idag. För alla.

Comment

Har du helt missat att Liven e nere sen klockan 9 igår morse ? Dom håller på att fixa inför nya looken som kommer senare i höst.

Comment

Original inlägg av Seren84 Visa Inlägg
        Har du helt missat att Liven e nere sen klockan 9 igår morse ? Dom håller på att fixa inför nya looken som kommer senare i höst.

Ja det har jag missat helt. Men borde man inte ha failed på något annat än MUT om det bara är så att liven ligger nere?

Comment

Ms är luriga de små rävarna
          Man vet aldrig vart man har dem om man inte lärt sig att sniffa trafik
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X