Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med verbatim print. skivor!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med verbatim print. skivor!

Har bränt massa spel innan så jag vet hur man gör. Bränner genom imgburn. Fick ett par verbatimskivor från min bror och brände ett par spel på, men tänkte jag skulle köpa printable istället. Använt dessa innan. Men grejen är den att hans "billiga" verbatim fungerar, men inte mina nya verbatim printbale skivor... hur fan kommer det sig?
    TAcksam för snabbat svar!

Spelar ni spelen på olika maskiner skall ni tänka på att ni har två olika lasrar i vardera maskin o den ena kanske inte gillar det den andra gillar likt oss killar när vi spanar brudar
    JAg har nog en helt annan smak än dig fastän vi båda är killar
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Spelar ni spelen på olika maskiner skall ni tänka på att ni har två olika lasrar i vardera maskin o den ena kanske inte gillar det den andra gillar likt oss killar när vi spanar brudar
      JAg har nog en helt annan smak än dig fastän vi båda är killar
      Detta gäller ju bara MIN brännare samt MITT xbox. Det fungerar när jag bränner med billiga verbatim, men inte med dom dyra verbatimskivorna. VAd kan felet vara? Smaken är som baken---delad!
      PEACE

Comment

Trodde det var någon som hade svar på detta!

?
        ?
        ?
        ?
        ?
        ?
        ?
        ?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X