Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jahapp, Då var det dags.. RLOD.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jahapp, Då var det dags.. RLOD.

Kul.. Kul.. Födelsedagsfika idag, skulle vi lira lite PES2008 .. Spelet hänger sig.. startar.. 3 RLOD .. Jamendåså..

Finns det något bra sätt att fixa detta på? Xecuters kit känns lite halvdant.. låter som att inte funkar så bra.. ev att det bara funkar en stund och sedan dör igen.

Är det inte lödningarna som blir dåliga, borde det inte gå löda om? så dom blir bra igen?

Mvh

Lämna in på psxcare. De kan fixa den.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
      Lämna in på psxcare. De kan fixa den.
      Tack det förstog jag också, men jag vill göra det själv..

Edit: har kollat nu, det var felkod 0102 .. standardfelet med andra ord.
      Last edited by Blitzkrieg; 2008-10-06, 13:51.

Comment

Goda nyheter.. inhandlade lite skruv + brickor från clasohlson.. ca (30-40kr)

Gjorde enligt guiden på www.llamma.com

Och det fixade biffen Har iofs inte gjort något maratonprov men har testat Halo3 i en timma utan problem och Gh3 i 30min ..

Klar förbättring från att Blinka RLOD direkt vid uppstart :>

Comment

Jag trodde 0020, 0102, 0103, etc. etc. var standardfel på boxar
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Jag trodde 0020, 0102, 0103, etc. etc. var standardfel på boxar
            Jag hade ju 0102 ? eller vad tänkte du? =P

Comment

Original inlägg av Blitzkrieg Visa Inlägg
              Jag hade ju 0102 ? eller vad tänkte du? =P
              Tänkte mest att gamla boxar standard rödringar o ungefär fyra olika felkoder är standard
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                Tänkte mest att gamla boxar standard rödringar o ungefär fyra olika felkoder är standard
                Okok trodde 0102 var vanligast

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X