Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köp av Xbox 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Är alla era xbox 360's resident evil edition flashade?? undrade om man kunde köpa ett oflashat.. pris?? är ganska snyggt med en röd box..
    Svar Jesus Adam ( Ja )
    Vi säljer dem inte oflashade
    Vill du däremot ha med en skyddsväst i Storlek Small samtidigt säg till o kom förbi med 300 kr o ge mig kontant så blir du den tuffaste ungen i san när du sitter o lirar Res 5 *Lol*

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    *EDIT*
    som en extrafråga.. varför säljer ni den röda kontrollen med play n' charde så dyrt??
    Vi importerade dem från Japan, de fans inte i Europa, o säljs i begränsad Limiterad upplaga. ( Moms, tull o frakt + vinst du vet. )
    Det ingår ju en fräck röd kontroll + ett play ´n charge kit...
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Svar Jesus Adam ( Ja )
      Vi säljer dem inte oflashade
      Vill du däremot ha med en skyddsväst i Storlek Small samtidigt säg till o kom förbi med 300 kr o ge mig kontant så blir du den tuffaste ungen i san när du sitter o lirar Res 5 *Lol*

Vi importerade dem från Japan, de fans inte i Europa, o säljs i begränsad Limiterad upplaga. ( Moms, tull o frakt + vinst du vet. )
      Det ingår ju en fräck röd kontroll + ett play ´n charge kit...
      då kanske ni bör skriva på eran sida att man inte kan spela spel som är släppta här i europa på den sålänge de inte är regionsfria. jag antar den har NTSC/J region om den är importerad från japan.

har ni redan flashat alla eller finns det möjlighet för kund att köpa en original? antar det är lite-on i dem så det inte går att få det ogjort.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        då kanske ni bör skriva på eran sida att man inte kan spela spel som är släppta här i europa på den sålänge de inte är regionsfria. jag antar den har NTSC/J region om den är importerad från japan.

har ni redan flashat alla eller finns det möjlighet för kund att köpa en original? antar det är lite-on i dem så det inte går att få det ogjort.
        Om du menar konsollerna så är ju dom PAL
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Alla våra konsoller är PAL om inget annat anges
          Det var Handkontrollerna vi pratade om, dom är ju inte bundna till någon regionsbestämd enhet

Men ja det stämmer att konsollerna också är Limiterade.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Alla våra konsoller är PAL om inget annat anges
            Det var Handkontrollerna vi pratade om, dom är ju inte bundna till någon regionsbestämd enhet

Men ja det stämmer att konsollerna också är Limiterade.
            aha, då är jag med. antog att allt var importerat.

Comment

aha, då är jag med. antog att allt var importerat.
              hade det inte stått något om att den var importerad, om den nu var det och därmed inte klarar av PAL spel skulle det komma massa arga kunder tillbaka och klaga, skulle inte vara bra för the buisness
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                hade det inte stått något om att den var importerad, om den nu var det och därmed inte klarar av PAL spel skulle det komma massa arga kunder tillbaka och klaga, skulle inte vara bra för the buisness
                det var därför jag kommenterade första gången, men allt var ett missförstånd. nog snackat om det.

Comment

det var därför jag kommenterade första gången, men allt var ett missförstånd. nog snackat om det.
                  Ingen fara
                  Jag kanske var lite otydlig med då jag svarade på handkontrollspaketfrågan

Handkontrollspaketet som är rött har vi tagit hem från Japanland då de inte släpptes i Sverige, vet ärligt inte om någon annan butik ens säljer dessa "ikke importerade"

Röda 360 Limiterade konsollerna säljs bara av en butikskedja o de är redan slut på de flesta av dessa ställen.
                  Lite som HALO konsollen den gröna som jag saknar två handkontroller till *snyft*
                  / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X