Har problem med NME Associator. När jag försöker starta programmet krashar det "NME Converter har stött på ett problem och måste avslutas". Har laddat ner nyaste versionen samt installerat nyaste .NET framework. Har googlat efter svar men jag verkar vara ensam. Har aldrig haft problem innan. Jag har inte använt programmet sedan ja installerade service pack 3 men vet ej om det är problemet. Någon som kan hjälpa? E desperat =(
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
NME Associator
Collapse
X
-
Tja då vi inte kör med NME här utan Flashar drivarna i boxarna får du nog ställa den frågan till Firman som moddade din box eller söka info på NMEs hemsidaOriginal inlägg av Falo91 Visa InläggHar problem med NME Associator. När jag försöker starta programmet krashar det "NME Converter har stött på ett problem och måste avslutas". Har laddat ner nyaste versionen samt installerat nyaste .NET framework. Har googlat efter svar men jag verkar vara ensam. Har aldrig haft problem innan. Jag har inte använt programmet sedan ja installerade service pack 3 men vet ej om det är problemet. Någon som kan hjälpa? E desperat =(
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag

Comment