Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
I see. Men hur pass svårt är det att göra så att man kan spela brända spel med 1.4 jämfört med 2.3?
idag är det standard att spel som släpps ska vara kompatibla med ixtreme, de äldre som inte är det är väldigt lätta att fixa med xdvdmulleter. finns mycket info om det här, via sökfunktionen eller faq.
idag är det standard att spel som släpps ska vara kompatibla med ixtreme, de äldre som inte är det är väldigt lätta att fixa med xdvdmulleter. finns mycket info om det här, via sökfunktionen eller faq.
Wow, tackar för info! Då bär det av till PSXcare imorrn eller på torsdag :P
// Holiace
PS: Om man har flashat sin box, är det ofarligt att spela orginalspel på Live?
PS: Om man har flashat sin box, är det ofarligt att spela orginalspel på Live?
Ingen har blivit utkastad från live med 1.4 som sedan hört av sig till oss.
Man spelar alltid Live på egen risk och ingen kan garantera något...
HAde vi kunnat se in i framtiden så hade framtiden nog sett rätt annorlunda ut
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Ingen har blivit utkastad från live med 1.4 som sedan hört av sig till oss.
Man spelar alltid Live på egen risk och ingen kan garantera något...
HAde vi kunnat se in i framtiden så hade framtiden nog sett rätt annorlunda ut
Det sa han i butiken också (du? :P) Jag ska iaf hämta ut boxen senare idag.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Comment