Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBOX1 spel på xbox 360 Random Padding.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Antagligen för att de tar info från en annan grupps databaser o den andra gruppen inte gett sitt samtycke o kastar bajs tillbaka på lama små korgossar som borde sjunga i falsett
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Antar att det är den databasen som XDVDmulleter använder. Talade med personen som läckt ut progget som sade detta och dessutom att programmet inte har något med abgx360 och göra utan är "stulet".

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
        Rekommenderar inte att använda detta program då du kan bli bannad från devils360 aka Mulleter DB.
        det kanske är möjligt, men databaser brukar gå att ladda ner här och där och problemet är lätt löst med proxy. för det andra så uppdateras väl inte db'n nu när de lagt xdvdmulleter på is?

Comment

Hej, jag försöker få exakt samma spel att fungera på min iXtreme 1.5 360. Fick du det att fungera dr fredrik?

Comment

Original inlägg av Cross Visa Inlägg
            Hej, jag försöker få exakt samma spel att fungera på min iXtreme 1.5 360. Fick du det att fungera dr fredrik?
            Nä ja lyckades aldrig å jag reckomenderar inte å köra brända xbox 1 spel på en flashad 360. känns inte säkert. Köp spelet istället.

Comment

Original inlägg av dr_fredrik Visa Inlägg
              Nä ja lyckades aldrig å jag reckomenderar inte å köra brända xbox 1 spel på en flashad 360. känns inte säkert. Köp spelet istället.
              Synd. Får försöka hitta det begangnat på EB games eller nåt tack för snabbt svar.

Comment

Original inlägg av Cross Visa Inlägg
                Synd. Får försöka hitta det begangnat på EB games eller nåt tack för snabbt svar.
                det är att föredra på xbox liren. jag hittade äntligen outlaw golf 2 i somras så en beställning var given. helt klart bästa golf spelet alla kategorier, men då har ja rätt låg humor och finner det mesta roligt.

street fighter ska gå att göra ixtreme kompatibelt iaf, det finns trådar om det på xbox-sky. men för att vara på säkra sidan rekommenderas ett original, de kostar inte mycket ändå.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X