Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byte av Lite-on

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byte av Lite-on

Är det någon som vet om det finns någon guide för hur man går till väga.
    Låt säga att jag skaffar en samsungdisk och vill ta ut nyckeln ur lite-on spelaren byta diskarna flasha och spoofa samsungdisken själv (guide över det vet jag var det finns) det är ju ändå lite skillnad på 1400 och 500

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35246
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tack för svar, känns som en jobbig process det där. får nog överväga att skicka in iaf.

Comment

Hur?

Skickade in mitt 360för ca en månad sen på service hos microsoft i frankfurth p.g.a. rrod och har nu fått tillbaka ett helt nytt med släde som liknar BenQ men har inget LOTnr. Hur vet jag om det är BenQ eller lite-on?glad om jag slipper öppna i onöda...

Comment

Ta loss fronten och under släden finns ett litet hål som du kan se 2 kablar,är kablarna vita=Benq och gula=Lite-on
          Last edited by Dragon; 2008-11-02, 17:40.

Comment

Original inlägg av lill_pilsner Visa Inlägg
            Skickade in mitt 360för ca en månad sen på service hos microsoft i frankfurth p.g.a. rrod och har nu fått tillbaka ett helt nytt med släde som liknar BenQ men har inget LOTnr. Hur vet jag om det är BenQ eller lite-on?glad om jag slipper öppna i onöda...
            http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35327

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X