Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Prisfråga till herrarna i butiken

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Prisfråga till herrarna i butiken

Ska inhandla en elite nästa vecka, dock inte från er, plånboken pallar inte trycket tyvärr.

Och det är ju stor risk att jag får en lite-on, men jag har även en samsung som ligger hemma och skräpar med Iextreme 1.4 på och tänkte att om jag monterar ur lite-on läsaren och tar med mig båda två till butiken och ni sköter resten med installationer och flashningar och sådant, vad skulle det kosta mig?

Alltså, Lite-on lös, en helt perfekt fungerande Samsung med Iextreme 1.4 som kan ersätta lite-on läsarn, vad blir priset?

700 kr bara för att det är Lite-On
    Vi byglar ju dessa o trollar om till Ms28or.

Normalt 500 kr för läsare som inte är Lite-On när vi skrivar upp hela maskinen, kommer man in med läsaren löst 250 kr

Skulle jag ha fel får Farbror Hansi rätta denna text
    Last edited by Pendragon; 2008-10-24, 13:53.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hur lång tid tar det att spoofa?

Har en lös lite-on och en lös hitachi som jag tänkte komma förbi med om en timme?

Comment

Ni fixade det under tiden jag väntade, tack för bra service!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X