Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Int21 samt är det någon som spelat Bond quantum of solace

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Int21 samt är det någon som spelat Bond quantum of solace

Undrar om denna version av call of duty 4 är helt säker att spela live med?
    Är det en retail och är allt som du brukar skriva kan vara fel korrekt med denna?
    Call.Of.Duty.4.Modern.Warfare.PAL.XBOX360-GAC

Om inte denna versionen är säker kan du rekommendera en som är säker?
    Last edited by jimpa_84; 2008-10-29, 20:15.

Undra hur många gånger detta besvarats av diverse personer?
    1. Inget är SÄKERT!! allt sker på egen risk.
    2.Kör ison i xdvdmulleter och kolla?
    3. Det enda som står om releasen är att det är en "bad kreon rip" men det ska väl inte spela nån roll med den senaste FWn
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Original inlägg av jimpa_84 Visa Inlägg
      Undrar om denna version av call of duty 4 är helt säker att spela live med?
      Är det en retail och är allt som du brukar skriva kan vara fel korrekt med denna?
      Call.Of.Duty.4.Modern.Warfare.PAL.XBOX360-GAC

Om inte denna versionen är säker kan du rekommendera en som är säker?
      BadRuby har redan sagt det relevanta. följ de tipsen och dessa så är det bara att spela på. det är retail.

Comment

Badruby, jag vet också att inget är till 100% säkert.
        Det jag menade som kanske inte framgick av det jag skrev var att jag ville ha en version som var så säker som möjligt, dvs en bra release utan konstigheter.

Tack för svaren!

Förresten har någon av er hunnit testa det nya bondspelet? Vad har ni säga om det?

Comment

Det jag menade som kanske inte framgick av det jag skrev var att jag ville ha en version som var så säker som möjligt, dvs en bra release utan konstigheter.

Tack för svaren!

Förresten har någon av er hunnit testa det nya bondspelet? Vad har ni säga om det?
          http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35566

Comment

Tack för svaren!

Ja och det är apdåligt, usel känsla bl a. Förvänta er inte att det får mer än 60%.

Comment

INT21 har du någon möjlighet att titta på Scene_It_Box_Office_Smash_USA_RF_XBOX360-ZRY är där något att bekymra sig över med denna version?

Comment

varför tar du inte bara och kollar själv står i faq och en massa andra trådar hur man gör. SÖK!

Comment

Ska göra det, har mulleter och har kollat ett par spel i det och då har det sett okej ut, allt har varit förbockat, men jag vet inte hur man som int ser att vissa grejer är dåliga som tex checksum och liknande.
                  Last edited by jimpa_84; 2008-10-29, 22:30.

Comment

Är spelet Ixtreme godkänt så ska det fungera med Ixtreme flash. Sedan kanske crc inte stämmer och det kollar du på www.abgx.net, som sagt sök. Kolla att releasem inte har en nuke ikon eller en varningsttriangel till höger.

Comment

INT21 har du någon möjlighet att titta på Scene_It_Box_Office_Smash_USA_RF_XBOX360-ZRY är där något att bekymra sig över med denna version?
                      svårt att veta då det inte finns någon retail crc att jämföra mot än.. wait and see... du ska definitivt inte spela det på live än, offline är ok om det nu är stealthat (kolla med xdvdmulleter).

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X