Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mitt xbox360 slutade funka igår?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av hejsan Visa Inlägg
    har gått 2 månader nu :P
    två ytterligare månader givetvis.

Comment

har exakt samma problem som trådskaparen, mitt under sista boss fighten på gow2 fryser boxen..

efter ett par omstarted for jag rrod lampa 1 3 4
      och felkod 0102..

boxen är inte under garanti längre så är det bara att skicka in till er för lagning?

Comment

Original inlägg av Rippe Visa Inlägg
        har exakt samma problem som trådskaparen, mitt under sista boss fighten på gow2 fryser boxen..

efter ett par omstarted for jag rrod lampa 1 3 4
        och felkod 0102..

boxen är inte under garanti längre så är det bara att skicka in till er för lagning?
        Eller så skrotar du den o köper en Arcade som är billig nu
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Eller så skrotar du den o köper en Arcade som är billig nu
          fortfarande betydligt dyrare än att laga eller? :P
          boxen har inte spec många speltimmar totalt sett, så känns lite bortkastat att lägga ut 2-3 lök på en ny, sen har jag inga kunskaper att flasha själv etc, så det är inte ett alternativ!

Comment

Original inlägg av Rippe Visa Inlägg
            fortfarande betydligt dyrare än att laga eller? :P
            boxen har inte spec många speltimmar totalt sett, så känns lite bortkastat att lägga ut 2-3 lök på en ny, sen har jag inga kunskaper att flasha själv etc, så det är inte ett alternativ!
            Upp till dig.
            1.000 kr och hutlöst lång väntetid eller 2.495:- för en ny arcade som tål värme bättre, har ett års garanti samt är helt ny
            http://www.psxcare.com/product.php?xProd=686&xSec=90

Jag skulle inte lägga pengar på en gammal box nu då de nya är så billiga.
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X