Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna saints.row.2.pal.xbox360 med Pioneer DVR-116 - Aone discs

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tuxware rokkar ibland det med

Tänk er, hela 15 inlägg som kunde lösts på två om man följer tipsen om att byta skivor och uppgradera sin Firmware i brännaren

Verbatim for the Winners, other for you sinners!
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jekla skit.
      Nu har jag bränt med Verbatim 2.4x DVD+R DL! och spelet fastnar olika för varjegång!
      Jag har testat installera gamet på hårddisken och köra men det hjälper inte.
      jag brände Saints.Row.2.MULTi3.PAL.XBOX360-WARG
      någon mer som har bränt just denna kanske?
      Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar

Current Game:

*Call Of Duty 5 - World At War*

Comment

Original inlägg av tigersaid Visa Inlägg
        Jekla skit.
        Nu har jag bränt med Verbatim 2.4x DVD+R DL! och spelet fastnar olika för varjegång!
        Jag har testat installera gamet på hårddisken och köra men det hjälper inte.
        jag brände Saints.Row.2.MULTi3.PAL.XBOX360-WARG
        någon mer som har bränt just denna kanske?
        kanske problem med cache, eftersom de låser sig olika. prova att rensa den..

Comment

tigersaid
          Mannen med jordens längsta signatur som ser ut som en text man tröttnar på efter ett tag
          Prova separera med kommatecken så ser det inte så grötigt ut

Cleared Games:
          Army Of Two, Assassin's Creed, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Sector, Far Cry 2, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Oblivion The Elder Scrolls IV, Rayman Raving Rabbits

Current:

Se så mycket mindre stirrigt det blev
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Låter som dålig media/bränning. Samsung är lite skumma ibland också. Jag har en box med samsung och en med hitachi... hitachi:n får inga läsfel och jag kan lägga över på HD:n utan problem. Med samsung så kan samma spel som får "unredable disc" och det blir även fel när det läggs över till HD:n.... detta är VERBATIM media dessutom.

Men Aone är väl inget kvalitétsmärke direkt!?

Comment

Original inlägg av POi2 Visa Inlägg
              Låter som dålig media/bränning. Samsung är lite skumma ibland också. Jag har en box med samsung och en med hitachi... hitachi:n får inga läsfel och jag kan lägga över på HD:n utan problem. Med samsung så kan samma spel som får "unredable disc" och det blir även fel när det läggs över till HD:n.... detta är VERBATIM media dessutom.

Men Aone är väl inget kvalitétsmärke direkt!?
              Ibland är Hitatchis kinkiga mellan Silver surface och Fullface Printable verbatims, det kan även gälla andra läsare med.
              En hel vetenskap men Två killar tittar på tjejer förklaringen gäller där med
              / Pendragon

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                kanske problem med cache, eftersom de låser sig olika. prova att rensa den..
                Du är bessatt av denna funktion haha =)
                Vännen, jag har provat det men det hjälpte inte...

Jag förstår inte, men kan ingen annan som har bränt ner just denna version av denna game säga något?
                Helst om det finns någon som har bränt den i en dvr-116 brännare med verbatim eller aone + installerat på hårddisk och en med BenQ läsare. ;D

Pentagrowmit, lite ändring nu iallafall, förbättring?
                Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar

Current Game:

*Call Of Duty 5 - World At War*

Comment

Pentagrowmit, lite ändring nu iallafall, förbättring?
                  Fortfarande en kilometer lång signatur kör med Kilometer bred istället
                  / Pendragon

Comment

Du är bessatt av denna funktion haha =)
                    Vännen, jag har provat det men det hjälpte inte...
                    är jag? du har inte skrivit någonstans att du provat det, därför skrev jag det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X