Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skicka filer från pc-->360.. Enklaste sättet?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skicka filer från pc-->360.. Enklaste sättet?

Har en router som är kopplad till 360:n & en PC(ingen trådlös anslutning)
    Jag har testat en guide för FTP jag följde instruktionerna men den anslöt inte..

Jag har däremot kunnat se bilder från datorn direkt på 360:n med hjälp av en funktion i WMP11.

Router: SpeedTouch 716 : Wireless IAD

Jag vill gärna skicka mina filmer direkt över 360:n på min Xbox 360 Premium (60gb) flashad senaste firmware..

Du kan inte lägga in filmer på 360'n utan du måste bränna, lägga på extern usb enhet eller streama.

Comment

Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
      Du kan inte lägga in filmer på 360'n utan du måste bränna, lägga på extern usb enhet eller streama.
      Steamning bör väl lösa hans problem? Dock vet jag inte hur man gör..

Comment

Eftersom ftp nämndes så låter det som Farhan-87 vll lägga över filerna på disken.

Comment

Stämmer.. men vad ska man annars ha en 60gigare till?

Comment

Med mjukvaruuppdateringen som kommer den 19e kan du installera spelen på hårddisken.

Comment

Original inlägg av Farhan-87 Visa Inlägg
              Stämmer.. men vad ska man annars ha en 60gigare till?
              som razor1394 redan påpekat.. du kommer ha nytta av den när nya dash släpps (om du inte redan tankat den från diverse torrentsiter eller här). jag installerade gow2 på min 20gb hdd och den räcker inte till mkt.

jag tänkte aldrig, vad ska man ha 20gb hdd till? när ja enbart ville ha hdd för spara savegames på.. utrymme är alltid bra att ha.. man behöver inte ha det till något speciellt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X