Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

handkontrollsproblem fifa 09

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• handkontrollsproblem fifa 09

Har problem med att spela två spelare på fifa 09.
    Det fungerar perfekt att spela själv men när jag ansluter ytterligare en handkontroll och startar en match så hänger sig spelet i samma ögonblick som båda "spelarna" är i rörelse.

Har inte detta problem med bla. nhl 09 och PES 09.

Vad kan det bero på?

Tacksam för svar.
    Last edited by sprw55; 2008-11-07, 02:01.

prova att ta bort spelcache och se om det löser ditt problem. googlade och fann att folk hade liknande problem här. prova ta bort cache innan du tar bort sparfiler. finns även en ps3 tråd här med typ samma info.

hur du tömmer cache finner du här.

sedan så rekommenderar jag sådana här frågor hit.

Comment

Undrar verkligen om folk tror att spelutvecklarna svarar på frågor i vårt forum
      Har dom missat att nummret till supporten står i manualerna tro

Om det blir så i ett orginalspel i mer än din box med samma skiva, prova byt skiva.
      Hjälper inte det, byt konsoll, och hjälper inte det är det något fel med spelet.

Lösning: Ring speltillverkaren och klaga eller e-posta, i värsta fall gör ett återköp på spelet.

Verkar det vara fel på din konsoll så skicka in den på garantirep alternativt kom förbi oss med spelet och dina kontroller, kan vara synkplattan som agerar On/Off knapp med som strular, vi har sådana extra i lager.

Enkel felsökning.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

tack så mkt, testade först att ta bort spelcache vilket inte fick det att fungera så tog bort alla fifa sparfiler och nu är problemet borta.

Comment

Original inlägg av sprw55 Visa Inlägg
          tack så mkt, testade först att ta bort spelcache vilket inte fick det att fungera så tog bort alla fifa sparfiler och nu är problemet borta.
          låter mindre kul att ta bort savegames, men gott att det löste sig.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X