Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny banning på G

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

vadå menar du att det bara är fel på Liven allså?
    Jag kommer ju inte in på live profilen. Men det funkar för brollan och kusinen..
    Dock står det inte nåt baan meddelande..

?? Ska detta fixasigsjälv allså?
    hejs

Comment

testa igen och nu funka det fan... jälvla nice
      hejs

Comment

Jag tror att jag är bannad från live för det är det enda jag får Failed på.

Error Status Report visar följande:

W: 0000 - 000B
        X: 0000 - F001
        Y: 30A8 - 4840
        Z: 0000 - 0000

Varit såhär från igår då jag försökte testa Live för första gången på några dagar.

Comment

Z ska vara Z: 8015-190D om man är bannad.

Så du är nog inte bannad i alla fall.

Comment

?

Ursäkta om detta är fel tråd att fråga detta i men ville inte slita ur er med ännu en tråd :P.

Jo jag vill ju ha den nya dashboarden verkar ju grym liksom . Men jag är lite småskraj om det är så att jag är bannad eller kan bli bannad för liksom jag ahr spelat mycket live och sånt skit innan men det var när jag precis köpt boxen och den inte var modifierad och efter att jag lämnade in den för flashning så har den aldrig varit uppkopplad mot live eller något och undrar då om jag kan vara bannad eller inte? och om jag inte är det borde jag ta ut mitt minneskort där jag ahr sparat alla spelen jag spelat och bara koppla upp mig emd min hårddisk och installera updaten där? kan jag bli bannad då eller inte?

Comment

Har spelat gow 2 innan realesen online= inte bannad än. kör med samsung MS28 version 5.3A, kört med samma version i 2.5 år. Har väl bara haft en jävla tur att inte blivit bannad.

Comment

Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
                Ursäkta om detta är fel tråd att fråga detta i men ville inte slita ur er med ännu en tråd :P.

Jo jag vill ju ha den nya dashboarden verkar ju grym liksom . Men jag är lite småskraj om det är så att jag är bannad eller kan bli bannad för liksom jag ahr spelat mycket live och sånt skit innan men det var när jag precis köpt boxen och den inte var modifierad och efter att jag lämnade in den för flashning så har den aldrig varit uppkopplad mot live eller något och undrar då om jag kan vara bannad eller inte?
                nej, det kan du inte. varför skulle de bannat dig när du haft omodifierad box och spelat originalspel?

har du inte vart uppkopplad på live kan du vara lugn. var inte skraj över loggar och sådant om du kör ixtreme firmware. loggar har nog aldrig varit ett problem, ms kanske hela tiden utnyttjat det som framkommit den senaste tiden, dvs att folk spelat med stealth som inte matchar original.

Original inlägg av Rostad360 Visa Inlägg
                och om jag inte är det borde jag ta ut mitt minneskort där jag ahr sparat alla spelen jag spelat och bara koppla upp mig emd min hårddisk och installera updaten där? kan jag bli bannad då eller inte?
                troligvis inte, du kan låta minneskortet sitta i. ha inte overifierade backuper i din box när du är inloggad på live. annars väntar du och laddar hem updaten från någon websida eller när den kommer med ett spel, så slipper du använda live. men om man inte använder live, vad är då poängen att ha tillgång till det?

du har aldrig spelat backuper på live, utan enbart offline... alltså oroa dig inte.
                och vill du spela på live i framtiden.. använder verifierade backuper.

om du är bannad så kommer du inte åt live, gör du det så är du inte bannad. enkelt.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                  nej, det kan du inte. varför skulle de bannat dig när du haft omodifierad box och spelat originalspel?

har du inte vart uppkopplad på live kan du vara lugn. var inte skraj över loggar och sådant om du kör ixtreme firmware. loggar har nog aldrig varit ett problem, ms kanske hela tiden utnyttjat det som framkommit den senaste tiden, dvs att folk spelat med stealth som inte matchar original.

troligvis inte, du kan låta minneskortet sitta i. ha inte overifierade backuper i din box när du är inloggad på live. annars väntar du och laddar hem updaten från någon websida eller när den kommer med ett spel, så slipper du använda live. men om man inte använder live, vad är då poängen att ha tillgång till det?

du har aldrig spelat backuper på live, utan enbart offline... alltså oroa dig inte.
                  och vill du spela på live i framtiden.. använder verifierade backuper.

om du är bannad så kommer du inte åt live, gör du det så är du inte bannad. enkelt.
                  Okej tack så mycket. Ville liksom bara va på den säkra sidan

Comment

Verkar som den gemensamma nämnaren i bannade boxar verkar vara det jag rödmarkerade och fetstilar samt understrykt

w: 0000-0021
                    X: 0000-F001
                    Y: 00A8-6840
                    Z: 8015-190D
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X