Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågan ang flashning av samsung/benq

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Frågan ang flashning av samsung/benq

Tjenare.

Lyckades i helgen flasha min benq med hjälp av Pemanis guide här. Nu vill polaren att jag ska flasha hans. Men det är en samsung. Vet inte om det är en 25 el. 28.

Kan man använda samma usbsticka och kommandon som i pemanis guide för att läsa ut nyckeln och sen stoppa in den med hjälp av "Make iXtreme firmware.cmd" fast med FW för samsung? Det funkade ju så enkelt och klockrent med pemanis guide.

//Arasul

piggelin har en samsung guide här annars. jag har skrivit en iprep guide för ms28 här.
    Last edited by int21; 2008-11-11, 20:41.

Comment

Ok

Tack så mycket. Jag förmodar att svaret på min fråga blir då Nej, eller?

Har jag fattat det rätt att det är olika tillvägagångssätt till olika märken när man ska flasha en spelare?

//Arasul

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
        Tack så mycket. Jag förmodar att svaret på min fråga blir då Nej, eller?

Har jag fattat det rätt att det är olika tillvägagångssätt till olika märken när man ska flasha en spelare?

//Arasul
        ja, det är lite olika sätt beroende modell.

Comment

ok. Då får jag tacka så mycket. Ska försöka ge mig på det i morgon få se. Lär väl bli ganska mycket

//Arasul

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X