Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skriv HÄR om du har blivit Live bannad!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Blev bannad nyss.. Har en arcade HDMI liteon ixtreame 1.4.. Har spelar gow2 orginal bara.. så vet inte varför jag har blivit bannad. Möjligtvis account ban. För det står att jag kan logga in på live. Får se framöver hur det blir..
    Last edited by kaTana; 2008-11-15, 15:59.

Comment

Jag hade spelat Dead space, gears of war 2, saints row 2, halo3 som sagt ingen efter före release fast å andra sidan glömde jag nog fan att fixa till gw2 int360 skivan.

Man blir ju trött på sig själv när det har fungerat så länge så blir man liksom lite nonchalant, hur som helst. om jag köper en ny box, kan jag spoofa den med en benq spelare tex? vet att det går med samsung men hur är det med benq spelarna? borde väl gå right?
      Xbox 360 samsung extreme firmware
      Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
      PsTWO V14 Matrix infinity
      Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Original inlägg av kaTana Visa Inlägg
        Blev bannad nyss.. Har en arcade HDMI liteon ixtreame 1.4.. Har spelar gow2 orginal bara.. så vet inte varför jag har blivit bannad. Möjligtvis account ban. För det står att jag kan logga in på live. Får se framöver hur det blir..
        så du har aldrig spelat en backup på live eller haft en backup i läsaren när du varit inloggad på live? har dessa ev. backuper varit verifierade mot online-db? menar du att du bara spelat ett spel på den boxen och det är ett köpt gow 2?

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          så du har aldrig spelat en backup på live eller haft en backup i läsaren när du varit inloggad på live? har dessa ev. backuper varit verifierade mot online-db? menar du att du bara spelat ett spel på den boxen och det är ett köpt gow 2?
          Jag uttalade mig dåligt där. Nej, jag har inte bara spelat ett spel på boxen och jag, jag har spelar backupspel online. Men jag har aldrig lirat spelen innan realese och inga spel som inte har varifierats heller. Jag har två boxar hemma en online box o en offline box. Nu är båda bannade

Comment

Hejsan! Jag har blivit bannad! Account ban står de , men kan inte logga in på xboxlive med ett annat konto heller?

Comment

Jag uttalade mig dåligt där. Nej, jag har inte bara spelat ett spel på boxen och jag, jag har spelar backupspel online. Men jag har aldrig lirat spelen innan realese och inga spel som inte har varifierats heller. Jag har två boxar hemma en online box o en offline box. Nu är båda bannade
              jag förstår inte, hur kan man bli bannad på en offlinebox om man bara spelar backuper offline, xtreme firmware? spelade du bara originalspel på live med onlineboxen eller vad menar du? hehe

vilka relasenamn har du spelar på den senaste bannade boxen, du skrev bara gow 2, men stämmer det.. var det 360int releasen? säker på att du hade fixat den innan du lirat med den issåfall.

Comment

Original inlägg av dr_fredrik Visa Inlägg
                Hejsan! Jag har blivit bannad! Account ban står de , men kan inte logga in på xboxlive med ett annat konto heller?
                boxen är bannad. de kallar det tydligen account ban.

http://gamer.blorge.com/2008/11/11/m...-360-accounts/

Apparently, not only is Microsoft banning Xbox Live accounts, but also the physical Xbox 360, permanently.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                  jag förstår inte, hur kan man bli bannad på en offlinebox om man bara spelar backuper offline, xtreme firmware? spelade du bara originalspel på live med onlineboxen eller vad menar du? hehe

vilka relasenamn har du spelar på den senaste bannade boxen, du skrev bara gow 2, men stämmer det.. var det 360int releasen? säker på att du hade fixat den innan du lirat med den issåfall.
                  Haha.. min första xbox blev bannad förra året och sen köpte jag en ny för att lira online.. Nu är den också bannad. Så jag spelade offline med den ena och online med den andra. Och jag spelade orginal gow2.. Sen har jag väl haft något spel i maskinen när jag är online. Men som sagt jag fixar alla mina spel innan jag spelar med de på onlineboxen.

Comment

nån som vet om det måste vara en samsung som ska bli spoofad i en liteon konsol? går det lika bra med en hitachi?

Comment

Sen har jag väl haft något spel i maskinen när jag är online.
                      har även de spelen varit verifierade mot online-db eller har det varit backuper du spelat offline men de har suttit i när du varit på marketplace?

tycker det låter konstigt om alla varit ok mot online-db. det skulle kunna gå att förklara om du kollat dina backuper för mycket längesen, innan de gjorde om databasen och verkligen verifierade att värden kom från original. man kommer inte så mycket längre utan de releasenamn du haft i din box när du varit inloggad under senaste halvåret.. tuff uppgift kanske.

Comment

Tjena, fick account ban kring 11.00 i går morse. Dom kallar d account ban, som d heter nu tydligen. Har lirat gow2 och alla andra nyaste rellar när dom kom ut, givetvis inte med kabeln i, har varit grymt noga med att inte ha kabeln i innan relle datum.

Comment

Original inlägg av Bonkers Visa Inlägg
                          Tjena, fick account ban kring 11.00 i går morse. Dom kallar d account ban, som d heter nu tydligen. Har lirat gow2 och alla andra nyaste rellar när dom kom ut, givetvis inte med kabeln i, har varit grymt noga med att inte ha kabeln i innan relle datum.
                          Eftersom du har spelat innan rel så kan du inte ha kollat dem mot databasen då de inte funnits med förräns typ dagen innan release....

Du har väl inte kollat i efterhand och brännt nya skivor?

Gow 2 var tex inte OK.

Kolla din Gow 2 via abgx. Det programmet kollar även skivor.
                          Last edited by N!klas; 2008-11-15, 20:09.
                          1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

hmm.. kollade länken på:

betyder detta att jag inte kan logga in på mitt account på en ny box? måste jag skapa helt färskt? då skulle man ju nästan vilja ha pengarna tillbaka för alla arcade spel jag köpt

Comment

Original inlägg av P0rNy Visa Inlägg
                              hmm.. kollade länken på:

betyder detta att jag inte kan logga in på mitt account på en ny box? måste jag skapa helt färskt? då skulle man ju nästan vilja ha pengarna tillbaka för alla arcade spel jag köpt
                              Då borde väl du rimligtvis betala för alla spel du spelat som du inte köpt om du har gjort det?
                              1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Har själv blivit bannad och verkar som MS kör hårt nu, fler kommer det bli.... Ska köpa ny box men fundrerar på att inte flasha den alls så man kan va helt säker.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X