Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha xbox360 med laptop

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flasha xbox360 med laptop

har läst att det är möjligt att flasha sin 360 med en laptop(inte bara hitachi v59 via usb). Jag har en laptop med e-sata uttag och ett xecuter v3 pro. skulle det kunna gå med en e-sata till sata kabel eller en pcmcia sata som tex den här http://www.monoprice.com/products/pr...t=1#largeimage det finns ju också usb till sata, men dom ska väl inte fungera, eller?

Testa
    Skriv hur det gick sen
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag väntar lite och ser om någon har något tips, eller vet att det går.

Comment

Vi hade en kund inne som köpte ett PCMCA S-Ata kort från Deltaco men han skrev aldrig i forumet som han lovade

Testa / Öppet köp och skriv!
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X