Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Behöver ett råd, vad ska jag göra?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Behöver ett råd, vad ska jag göra?

Idag när jag spelade fifa 09 som vanligt laggar det någon gång under matchen men kanske max 1-2 per match och ibland ingen gång.
    Men idag fick jag unreadable disc

När jag försöker igen går det otroligt segt.. ibland svart skärm.. De andra spelen fungerar som förut..

OBS: Laddade ner en nukad version av fifa 09.

De andra spelen fungerar bra bara det att på

Top spin 3: laggar det bara när matchen ska startas men inte när den ska spelas
    GTA IV: Inga problem alls vad jag märkt..
    Mortal Kombat VS DC Universe: Inga problem alls
    Forza Motorsport 2: Det händer att det laggar någon gång när jag kör..

Köpte XBOX 360 nyligen (samsung dvd)
    Använder: Verbatim DVD+R Skiva 10-Pack 8,5GB 2,4x (Double Layer) (Cakebox) (Made in india)
    Program: CLONE CD senaste..

Brännare: NEC 3500AG (firmware 2.R8)

Frågan är ska man köpa ny brännare? Pioneer 116D?
    Eller nya verbatim skivor??
    Last edited by Farhan-87; 2008-11-17, 00:03.

Indiska Verbatim är kissiga, rensa Cashen *sök på forumet* fler än dig har haft strum med Nhl 09 / Fifa 09.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Rensat cachen visserligen är det som förut men laggar fortfarande 1-2 ggr per match.. Vad tycks ny brännare? eller nya skivor? eller bägge?

Comment

ladda ner NXE så slipper du ju läsa från skivan (;

Comment

Ska nog vänta på den nya dashboarden MS ska släppa snart.. Men hört att bara original skivor ska kunna gå installeras.. hursomhelst får väl se den 19:e..

Comment

Original inlägg av Farhan-87 Visa Inlägg
            Ska nog vänta på den nya dashboarden MS ska släppa snart.. Men hört att bara original skivor ska kunna gå installeras.. hursomhelst får väl se den 19:e..
            en bra backup är precis som ett original, inga problem alls att installera ixtremekompatibla backuper, vet av egen erfarenhet.

du måste dock ha i skivan för att starta spelet, det måste du oavsett om du har originalskiva eller backup.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X