Är lite-on drivarna tysta ?eller för dom också ett jävla liv...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
lite-on drive
Collapse
X
-
vilken dret!!!!
men jag får väll vara nöjd om dom lagar min xbox...dom hämtar den imorron så får vi se.. men det hade ju varit underbart att få en tystare dvd..
har ms inte fått ganska mycket kritik för högjudda maskiner så borde dom inte försöka köpa bättre kvallite/tystare dvd spelare & stoppa i ?.
- Citat
- Flag
Comment
-
Allt kostar ju pengar, o i upphandlingar jagar de femtioäringar
Denna gång vann Lite-On men jag tycker själv Ben-Q är stabila satan o bra
Men kan de tjäna 5 kr på 1.000.000 tillverkade maskiner så har de sparat 5.000.000 kr *sex nollor efter en siffra benäms = Miljon"/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
i den nya dashboarden kommer de med alternativet att kunna installera spelen på hdd och då blir boxen genast mycket tystare, snabbare laddtider får du också. jag har störs inte av dvd'n, man har surround på när man spelar.Original inlägg av eddy Visa Inläggvilken dret!!!!
men jag får väll vara nöjd om dom lagar min xbox...dom hämtar den imorron så får vi se.. men det hade ju varit underbart att få en tystare dvd..
har ms inte fått ganska mycket kritik för högjudda maskiner så borde dom inte försöka köpa bättre kvallite/tystare dvd spelare & stoppa i ?.
- Citat
- Flag
Comment
-
Småbarn skall läras i tid, se bara på Hansis döttrar, han skulle aldrig kunna titta på film eller äta stark man om han inte lärt dem tidigt att sova när pappa tittar på TV eller äta kryddigt genom att kastat jalapenos på deras mat.Original inlägg av eddy Visa Inläggjag spelar inte så mycket (har inte tid för små barn).
så när jag spelar är det på natten och då störs jag till & med av fläkten...
men det är väll sånt man får leva med.
Min vovve lägger sig i soffan brevid mig då jag spelar o sover fastän jag har höjt volymen för att ens höra något när jag spelar *skratt*
Allt blir vad man gör det till men vill du få bort ljudet bygg en ordentlig tv-bänk med tonade glasskivor och fläktar som blåser in och ut luft *Varmluft stiger så sätt fläktarna i nederkant på att suga in o fläktar i ovankant att blåsa ut varmluften*
Funkar fint för mig med om jag inte orkar höja volymen
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
några schyssta hörlurar kanske vore nåt för dig?Original inlägg av eddy Visa Inläggjag spelar inte så mycket (har inte tid för små barn).
så när jag spelar är det på natten och då störs jag till & med av fläkten...
men det är väll sånt man får leva med.
- Citat
- Flag
Comment
-
Har flashat min BenQ och den hackar och låter med brända skivor, som att den missar spåren, men spelen fungerar hur fint som helst.Original inlägg av Pendragon Visa InläggDenna gång vann Lite-On men jag tycker själv Ben-Q är stabila satan o bra
Har flasha åt en del kompisars konsoler. (Samsung och BenQ.)
Men det är bara BenQ som är lite mer högljud och Samsungarna går fint.
Borde inte Samsung då var en bättre läsare? Eller är de bara vi som lyckas få BenQ som lever om?.
- Citat
- Flag
Comment
-
Nog bara din, Benq är min favvis, tystare och mer tolerant mot vissa skivor man bränner på. "Media"Original inlägg av superpalten Visa InläggHar flashat min BenQ och den hackar och låter med brända skivor, som att den missar spåren, men spelen fungerar hur fint som helst.
Har flasha åt en del kompisars konsoler. (Samsung och BenQ.)
Men det är bara BenQ som är lite mer högljud och Samsungarna går fint.
Borde inte Samsung då var en bättre läsare? Eller är de bara vi som lyckas få BenQ som lever om?.
Dock har jag sällan problem då jag byter brännare en gång per år och bara bränner saker på Verbatim
Låter som din lasermortor är lite skev, du kanske matat din 360 med två skivor någon gång o knäckt till den lite
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment