Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Börjar det bli ont om flashbara DVD läsare?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Börjar det bli ont om flashbara DVD läsare?

Som titeln antyder så är jag lite orolig att det blir ont om flashbara DVD läsare till Xbox 360. Alla moddningsbutiker som psxcare använder sig av spoofning där lite-on läsaren byts ut. Det är ju bara en tidsfråga innan de gamla läsarna kostar en förmögenhet på ebay!

Vi får väl hoppas på en ny och bättre lösning snart!

Vadå på E-bay, vi köper nya Samsungläsare direkt från Samsung
    Kommer i Samsungkartonger, med Samsungpåsar, och samsungfrigolit

Verkar jobbigt att köpa enstaka på e-bay då man kan köpa säg 100 pack direkt från samsung

Butiker som spanar på E-bay o köper begagnade saker kanske man skall hålla sig borta från
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jaså? Ni köper direkt från hårdvarutillverkarna? Jag visste inte att det var möjligt. Jag hade för mig att Microsoft hade ensamrätt till alla specialtillverkade xbox 360 komponenter.

Det var ju i alla fall bra att veta att moddning av xbox 360 inte kommer bli dyrare i framtiden. :-)

Comment

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
        Jaså? Ni köper direkt från hårdvarutillverkarna? Jag visste inte att det var möjligt. Jag hade för mig att Microsoft hade ensamrätt till alla specialtillverkade xbox 360 komponenter.

Det var ju i alla fall bra att veta att moddning av xbox 360 inte kommer bli dyrare i framtiden. :-)
        Rättare via ombud
        men priserna kommer att gå ned så fort vi kan göra något åt Lite-On.
        Gäller det fortfarande att vi måste löda i läsaren o sen flasha kanske det inte dyker till 500 kr då vi ändå måste öppna läsaren o löda, men säg en 700 kr ungefär i de fallen låter inte helt orimligt.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg

Pendragon har ingen större koll vilka mina kontakter är när jag beställer komponenter, han är en BOT som bara skriver en massa text utan att behöva ta speciellt stor hänsyn till verkligheten så länge det låter trovärdigt...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Pendragon har ingen större koll vilka mina kontakter är när jag beställer komponenter, han är en BOT som bara skriver en massa text utan att behöva ta speciellt stor hänsyn till verkligheten så länge det låter trovärdigt...
            Boten Anna? Kunde tänka mig det.
            1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
              Boten Anna? Kunde tänka mig det.
              Och Hansi är en Båt som tuffar på o skriver utan att läsa allt
              Våra leverantörer beställer från någon som får ut spelare från samsung

Tada... Trolleri Trollera.
              / Pendragon

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                en BOT som bara skriver en massa text utan att behöva ta speciellt stor hänsyn till verkligheten så länge det låter trovärdigt...
                detta förklarar många av botens inlägg.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                  detta förklarar många av botens inlägg.
                  Kod:
                  ## < Init Diagnostic procedure | Dev:null > ##
                  Snuskfilter = På
                  Ironifilter = På
                  Filter för konstiga liknelser för att förklara något så en normal person förstår = På
                  ## </Init Diagnostic procedure | Dev:null > ##
                  Wtf....
                  Jag är ingen bot *Bip bip..
                  / Pendragon

Comment

Måste det vara en samsung? kan man spoofa en hitachi (i en Lite-on box)

Comment

Original inlägg av homieee Visa Inlägg
                      Måste det vara en samsung? kan man spoofa en hitachi (i en Lite-on box)
                      Spoofa en hitachi i en lite-on box? o.O

Om du menar att man kan läsa ur nyckeln ur en lite-on och stoppa in den i en hitachi så ja, det går bra.
                      iPhone 3G:
                      Svart 16GB
                      Telia Max 25
                      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                      4GB
                      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X