Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med hårddisk hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Worst case kan vi prova överföra saves med Ms orginal Transferkit, jag fick ett då jag reggade mein Elite.
    Dock tar överföringen 60.minuter och måldisken formateras först o sedan källdisken.
    Lite illa om det går fel i överföringen så att säga.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Och Varför kan jag inte göra backup via datorn ?!?!? som jag redan har beställt för 500 spänn ( Adapter grej ) :O:O:O :P

Comment

SHIT GRABBAR! När jag starta xboxet med den utvecklingstörda Hård disken, Tickade den konstigt ((som vanligt)) sen knacka jag lite på hård disken bara, och efter 3 sekunder slutade den ticka sen blev det inge E 68 Det är ren SVART MAGI!!!!!!!!!!!!

Comment

Original inlägg av wilkkm0 Visa Inlägg
          SHIT GRABBAR! När jag starta xboxet med den utvecklingstörda Hård disken, Tickade den konstigt ((som vanligt)) sen knacka jag lite på hård disken bara, och efter 3 sekunder slutade den ticka sen blev det inge E 68 Det är ren SVART MAGI!!!!!!!!!!!!
          Glapp
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
            Glapp
            Alla vet vad osm händer när jag skrämmer maskiner
            De börjar leva
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
              Alla vet vad osm händer när jag skrämmer maskiner
              De börjar leva
              Vet någon hur man får tillbaks sina gamla DLC?, Jag har gjort det i account mangegment --> Download History. Men jag får bara fram dom som jag laddit ner som är GRATIS, Jag vill ha dom som jag betalt för :O

Comment

Och Varför kan jag inte göra backup via datorn ?!?!? som jag redan har beställt för 500 spänn ( Adapter grej ) :O:O:O :P
                inget som hindrar dig att göra det.. inte gjort det redan? det var väl själva poängen med den nya disken.. att du skulle överföra från den gamla till den.. men din nya verkar ha glapp.. åtgärda det själv innan lr låt ms göra det, tid eller pengar, du som avgör..

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                  inget som hindrar dig att göra det.. inte gjort det redan? det var väl själva poängen med den nya disken.. att du skulle överföra från den gamla till den.. men din nya verkar ha glapp.. åtgärda det själv innan lr låt ms göra det, tid eller pengar, du som avgör..
                  hård disken värkar funka nu när jag startar den i alla fall. Jag knäppte bara till den förut och sen har den startat perfek sen dess

Men XSATAn från SPelbutiken har inte kommit än Beställde i måndags har inte kommit

Comment

hård disken värkar funka nu när jag startar den i alla fall. Jag knäppte bara till den förut och sen har den startat perfek sen dess

Men XSATAn från SPelbutiken har inte kommit än Beställde i måndags har inte kommit
                    ja, och därav saken att du ska fixa den så fort de går. du vet ju den är glapp, bara en tidsfråga innan det kan få allvarligare konsekvenser, kortsluter osv.. knäpper du bara på den lite så kan du ju räkna ut hur små marginaler det är mellan fungerande disk och en disk som kan gå åt pipan.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                      ja, och därav saken att du ska fixa den så fort de går. du vet ju den är glapp, bara en tidsfråga innan det kan få allvarligare konsekvenser, kortsluter osv.. knäpper du bara på den lite så kan du ju räkna ut hur små marginaler det är mellan fungerande disk och en disk som kan gå åt pipan.
                      Jag är medveten om riskerna, Men jag menade lixom att Jag knäppte till lite 1!! gång sedan när jag startat om och om har det funkat som vanligt. Fast jag är bara en dum unge som har aningar xD

Comment

Jaha Då har man fått E 74 när man satt och Spelade CoD 4 sen blev skärmen lite blå och sen starta jag om och vad ser man då ? E 74 !!!

Jag har hört att det är cod 4 som gör att det kan bli så

...När jag väl hade fått min XSATA och allting var förberätt PERFEKT!

Comment

Det finns inget spel som gör det. Detta är ett hårdvarufel.. du kunde lika gärna fått RROD. Flasha om till orginal och skicka till M$ om du har garanti (1 år) annars får du framkalla RROD om konsolen är inom 3-års gränsen.

Comment

Jaha Då har man fått E 74 när man satt och Spelade CoD 4 sen blev skärmen lite blå och sen starta jag om och vad ser man då ? E 74 !!!

Jag har hört att det är cod 4 som gör att det kan bli så

...När jag väl hade fått min XSATA och allting var förberätt PERFEKT!
                            Fan, du verkar nästan ha mer otur än mig!
                            iPhone 3G:
                            Svart 16GB
                            Telia Max 25
                            PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                            SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                            4GB
                            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

men va fan grabbar ?! Kan jag inte bara öppna den och kolla, Det är ju oftas fel med GPU skit eller nåt. Det är så dom fixar grejerna på youtube. Dom har ju mängder med filmer som verkar vara nyttigt. När ändå min garanti är åt helvete orkar jag inte krångla och hålla på och flasha dit o dit o allt skit. Det är väl värt ett försök?

Och Microsoft har fan erkä'nt att det kan vara '' Hyper grafik spel'' som gears 2 och cod 4. När det kommer en ny uppdatering på ett spel t.ex CoD 4 så vettja då fan men det stog allt om det där på nån sida. Och SKITMÅNGA har fått E47 p.g.a CoD4 eller Gears och skit

Nå? är det värt ett försök?

P.S jag hoppas verkligen inte att allt krångel med hård disken och vidare.... hade nånting med min flash att göra

Comment

Nu har jag ringt microsoft och berättade om mitt problem.....

Dom föreslog att jag skulle skicka in den till dom, Och att det inte skulle kosta något eftersom min Garanti är kvar.... Men hallå? DEN ÄR JU INTE DET, JAG HAR JU FLASHAT DEN ?!?! ( det sa jag inte till han, jag slet mig undan lixom xD.) Kan man sckicka in den till m$ utan DVD i. Så att jag rycker ur DVDn så dom inte gör nåt med den :OxDxDxD

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X