Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inga spel funkar efter flash.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

...

Comment

...
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Kul att bumpa så fort för vi sitter ju bara på forumet hela dagarna

Vi ger inga garantier om folk lämnar in bara DVD enheten till oss, knappt så vi ger garantier på att flasha boxar alls.
        Så lite som kan gå fel, men har du tappat din läsare, utsatt den för statiskt elektricitet eller råkat förväxla den med en annan drive.

Fungerar DVD film fungerar lasern men nyckeln är fel, fungerar orginalspel är det inga fel på nyckeln och fungerar inte backup kan det bero på kissig brännare eller DVD media.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

DVD filmer funkar...

Comment

Original inlägg av patricksjoberg Visa Inlägg
            DVD filmer funkar...
            Vi bör ha sparat din nyckel vid flashningen så kastar vi in orginal nyckeln lär den hoppa igång så vida något inte hänt på vägen in till oss med maskinen.

Dyk förbi butiken så kikar vi på den.
            Jag hade en kund innan som skickade sin tjej med sin dvd läsare i en bubbelplastwrapp som inte var ESD säkrad alls som sprakade rätt rejält när vi packade upp den, hon fick inte igång enheten efteråt heller o blev hemskickad med enheten inpackad i ESD säker bubbel för 350:- för att visa skillnad på ESD säker o ikke ESD säker fraktsätt.
            / Pendragon

Comment

ja dyker förbi affären imorrn.
              Tack för all hjälp och uthållighet på min frågor. Förstår att ni får dom här frågorna 70 ggr om dagen.

Comment

ja dyker förbi affären imorrn.
                Tack för all hjälp och uthållighet på min frågor. Förstår att ni får dom här frågorna 70 ggr om dagen.
                Faktiskt inte
                Ofta brukar läsare fungera finfint efter vi vart på dem, men under frakter i kyla till värme kan allt hända.
                Kondens blir fukt o fukt kortsluter etc etc..
                / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                  Faktiskt inte
                  Ofta brukar läsare fungera finfint efter vi vart på dem, men under frakter i kyla till värme kan allt hända.
                  Kondens blir fukt o fukt kortsluter etc etc..
                  förmodligen sant.
                  Men dvd filmerna funka ju...? betyder det inte att läsaren funkar?

Comment

förmodligen sant.
                    Men dvd filmerna funka ju...? betyder det inte att läsaren funkar?
                    Bör vara så ja, förmodligen har mjukvaran blivit korrupt isf eller så.
                    / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X