Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan inte logga in på Xbox Live

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte logga in på Xbox Live

Jag har fått problem med att logga in på liven efter den senaste dash uppdateringen .

Har öppnat portar i min router men funkar inte fortfarande.

Är det någon som har samma problem eller vet vad den kan vara?, alla förslag mottages.

Jag har tagit ner dashboarden på en torrent sida skulle vara tacksam om någon skulle kunna klistra in den officella länken på xbox.com hemsida för jag hittar inte den någonstans.

Mvh
    ¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤

Jag vet inte mkt om det, Men hadde du laddat ner uppdatering innan den var ute ''i verkligheten'' ? och var inne på live

Comment

Original inlägg av [Gen]Evil-A Visa Inlägg
      Jag har fått problem med att logga in på liven efter den senaste dash uppdateringen .

Har öppnat portar i min router men funkar inte fortfarande.

Är det någon som har samma problem eller vet vad den kan vara?, alla förslag mottages.

Jag har tagit ner dashboarden på en torrent sida skulle vara tacksam om någon skulle kunna klistra in den officella länken på xbox.com hemsida för jag hittar inte den någonstans.

Mvh
      vad får du för felkoder?

Original inlägg av wilkkm0 Visa Inlägg
      Jag vet inte mkt om det, Men hadde du laddat ner uppdatering innan den var ute ''i verkligheten'' ? och var inne på live
      man kunde inte gå ut på live före den 19e om man laddat ner den, så det har han nog inte gjort.

Comment

Nya portar som krävs förmodligen
        Lägg din 360 i DMZ o prova igen
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          vad får du för felkoder?

man kunde inte gå ut på live före den 19e om man laddat ner den, så det har han nog inte gjort.
          Jag får bara connection failed och så provar jag att testa min anslutning och den får ip nummer och har anslutning utåt nätet men sen när den kommer till xbox live så säger den nej,

Nu har jag inget guld abonommang men det skall väl inte spela någon roll för att man skall väl kunna koppla upp sig mot liven i vilket fall eller?
          ¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Nya portar som krävs förmodligen
            Lägg din 360 i DMZ o prova igen
            den har ingen dmz det är en zyxel P-320W men jag har stängt av firewallen i den . har du några andra bra förslag.?
            ¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤

Comment

Felkod ? Du kanske är bannad?

Comment

Zyxel som inte har DMz låter som en spoig router
                Prova köra utan router
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X