Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
tti.nu
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ffs!!!!
Vi Har Redan En Invite TrÅd!/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
-
JAG VET MYCKET VÄL OM DET, MEN! Ingen värkar nånsin besöka den och ge en Invite, Har redan skrivit in mig där i 1 månad inget inviteOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggFfs!!!!
Vi Har Redan En Invite TrÅd!
Kanske blir det bättre med att SKAPA en tti.nu tråd blablablabalbalablaa
Comment
-
Konstigt att många postar i den om förfrågningar, att ingen vill kasta en invite till dig kan bero på många per sonliga saker.Original inlägg av wilkkm0 Visa InläggJAG VET MYCKET VÄL OM DET, MEN! Ingen värkar nånsin besöka den och ge en Invite, Har redan skrivit in mig där i 1 månad inget invite
TTI kör med Policyn att den som Invitar ansvarar o missköter sig gästen ryker båda kontona.
Kan förklara varför ingen vill ge dig en invite./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Comment
-
det är som pendragon säger..Original inlägg av wilkkm0 Visa InläggJAG VET MYCKET VÄL OM DET, MEN! Ingen värkar nånsin besöka den och ge en Invite, Har redan skrivit in mig där i 1 månad inget invite
är det nog inte många som nappar på om du inte postar dina stats från andra sidor eller att du erbjuder en site av intresse själv. de flesta vill inte riskera sitt konto för vem som helst.jag skulle gärna vilja ha en invite till [ tti.nu ]
Comment
-
Min sökfunktion på detta forum gav mig: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27584
Är det bara jag eller fungerar den bäst för mig o alla med +200 poster
/ Pendragon
Comment
-
1. Räcker det inte med att posta på ett ställe?Original inlägg av manofwisdom Visa InläggHeey jag skulle bli överlycklig om nån skickade en invite till TTi.nu!
2. Bifoga din e-mail annars får du aldrig någon invite...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Comment
-
FFS!
Sluta posta i denna tråd som ligger helt galet!
Troll trolla tråden o kasta på ett hänglås
/ Pendragon
Comment

Comment