Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NXE Fråga :D

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• NXE Fråga :D

Hej, förlåt i fall jag stökar ner på forumet... orkar inte söka just nu

I alla fall: Jag undrar om man kan installera brända spel på en annans hård disk på ens eget flashade xbox. = Min kompis HDD = hans Xbox+HDD EJ FLASHADE + Mitt xbox som är Flashat, Och ett Bränt spel + Installera på hans HDD som är i mitt xbox, sedan spela utan problem på Hans XBOX med hans HDD ?

Original inlägg av wilkkm0 Visa Inlägg

I alla fall: Jag undrar om man kan installera brända spel på en annans hård disk på ens eget flashade xbox. = Min kompis HDD = hans Xbox+HDD EJ FLASHADE + Mitt xbox som är Flashat, Och ett Bränt spel + Installera på hans HDD som är i mitt xbox, sedan spela utan problem på Hans XBOX med hans HDD ?
    antagligen signeras installationen med din box id så det kommer nog inte att lyckas tyvärr. ms har nog redan tänkt på detta.

prova du och återkom med resultat.. jag förväntar mig att det inte gick.

Comment

Eftersom att det krävs att man har disken i enheten för att kunna starta så kommer det inte starta på hans box eftersom att hans box inte kommer tillåta den brända skivan.
      1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av wilkkm0 Visa Inlägg
        Så länge du står ut med att vi skriker att du postat i fel tråd o borde sökt innan eller skrivit i den redan existerande tråden om nya dash
        orkar inte söka just nu
        är ingen giltig anledning *skratt*

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35634
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Du kan bara installera och spela från samma box. Som int21 skrev så signeras installationen mot just den boxen.

Så varje gång man flyttar på hårddisken mellan xboxarna måste spelet installeras om.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X