Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox360 Live Problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox360 Live Problem

Hejsan har lite problem att komma in på live med min xbox360.
    Det är så att jag har en dator som ansluter till internet genom ett trådlösrouter. från datorn har jag sedan två 100mbit nätverkskort ena till xbox360 och den andra till den gamla xboxen som jag streamar film och serier från dator med (använder dagligen)..hur får jag det att båda funkar samtidigt..om jag delar ut min internetuppkoppling så funkar xbox360 men inte Relax på gamla xboxen..tar jag bort delningen så funkar relax men inte live på xbox360n...hjälp tack..blir tokig.

Original inlägg av Slayn Visa Inlägg
    Hejsan har lite problem att komma in på live med min xbox360.
    Det är så att jag har en dator som ansluter till internet genom ett trådlösrouter. från datorn har jag sedan två 100mbit nätverkskort ena till xbox360 och den andra till den gamla xboxen som jag streamar film och serier från dator med (använder dagligen)..hur får jag det att båda funkar samtidigt..om jag delar ut min internetuppkoppling så funkar xbox360 men inte Relax på gamla xboxen..tar jag bort delningen så funkar relax men inte live på xbox360n...hjälp tack..blir tokig.
    kopplar in xbox och xbox 360'n i routern.

Comment

Det är juh tokigt långt till routern från mitt rum därav trådlöst nätverk.

Comment

Det är juh tokigt långt till routern från mitt rum därav trådlöst nätverk.
        Ääh, snicksnack
        Dra en Cat 5e kabel i en list eller klammra fast den längs väggen.
        Bor du i Stockholm kan jag komma över och antingen nita upp kabeln med u-klammers från min fina häftpistol och bygga upp ett nätverk åt dig mot 450 kr / timmen + materialkostnad samt utkörningsavgift. Köper du kabellist, spikplugg, slagborr i rätt dimension "samma som spikpluggen" samt nätverkskabel och patchpanel eller patch blir installationen billigare

Det fins inga genvägar till det perfekta nätverket
        Trådlösa dyker kanske när din lillsyrra kör igång micron när hon värmer oboyen
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Det är lugnt försöker fixa det på något annat sätt..måste juh gå.

Comment

Det är lugnt försöker fixa det på något annat sätt..måste juh gå.
            fixar trådlöst till boxarna.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X