Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya DVD-Skivor?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nya DVD-Skivor?

Hej.
    Jag har tidigare kört Verbatim DVD+R Skiva 10-Pack 8,5GB 2,4x
    Men som jag har fattat det görs de inte längre och jag har då en simpel fråga.
    Är det bara så enkelt att köpa likadana skivor fast med 8x istället för 2,4x?
    Eller vilka skivor rekomenderas?

Om ni tycker ja ska fixa 8x skivorna, skall man bränna vid 2,4x eller 8x då?
    Spelar det någon roll?

Köp verbatim 8x och bränn i 4x-8x

Comment

2.4 är bäst då högre hastigheter har en tendens att get Unreadable Disc på mångas boxar
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

att bränna 8x skivor i låg hastighet kan också orsaka problem, ibland hjälper det att höja hastigheten för att få skivor att läsas bättre.. mycket beror på din brännare, firmware i den, media och hur bra din box läsare är (slitage).

4x bränner jag mina i verbatim 8x i...

Comment

Bränner oxå mina slivor i 4x
          Någon som kan rekomendera några andra skivor än Verbatim? som är lika bra så klart.

Comment

Nope

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
              Bränner oxå mina slivor i 4x
              Någon som kan rekomendera några andra skivor än Verbatim? som är lika bra så klart.
              Har fått EMTEC att funka kanon. Kör med Pioneer brännare och 1 år gammal box.
              Skivorna är ganska billiga oxå.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X