Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kablad handkontroll XBox360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kablad handkontroll XBox360

Undrar om det är ok att länka till denna produkt?

http://www.focalprice.com/Game_Contr...X007X_957.html

Hur som helst så beställde jag denna då jag tänkte para den med min XBox360. Dock så märkte jag att det inte är USB kontakt på den utan en annan variant (första XBoxen?). Ser ut som den vänstra här:

http://www.belgo.org/_Media/xbox-usb...extmedium.jpeg

Kan det vara en konverterkabel jag behöver? Kan det vara en sådan jag själv länkat till ovan?

När jag läser noggrannare så står det 'Game Controller Dual Shock Joypad fit video system XBOX 360'. Observera 'FIT'.

Hjälp!
    Last edited by pROTEq; 2008-12-15, 13:50.

Den kontrollern är bara till gamla xbox, finns inget sätt att använda den på en xbox 360. Begär pengarna tillbaka / bestrid debiteringen av ditt kreditkort, för produktbeskrivningen är vilseledande.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för svaret! Blir lite irriterad på dom när man blir lurad sådär.

Ska kontakta dem o klaga fett!
      Last edited by pROTEq; 2008-12-16, 01:11.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X